تعداد مسمومین با الکلی تقلبی در مازندران افزایش یافت

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد افرادی که بدلیل مسمومیت با الکل تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه و بستری شدند خبر داد و گفت: تا ظهر روزچهارشنبه حدود ۱۶۰ نفر به بیمارستان های مازندران مراجعه کردند. 

به گزارش مشرق، دکتر رسول ظفرمند شامگاه ۱۱ مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: افراد مسموم به الکل به بیمارستان های چالوس، نوشهر، آمل و قائمشهر مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در چالوس۹۱ نفر شامل ۱۹ زن و ۷۲ مرد با علائم مسمومیت براثر مصرف این ماده مراجعه کردند که متاسفانه تعداد چهار نفر فوت کردند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۷ نفر نیز به همین علت به مراکز درمانی شهرستان آمل مراجعه کردند که از این تعداد سه زن و ۴۴ مرد بودند.

دکتر ظفرمند در خصوص روند درمان افراد بستری شده در بیمارستان های آمل تصریح کرد: تا کنون متاسفانه چهار نفر فوت شدند، ۲۴نفر ترخیص شدند و ۱۹نفر همچنان بستری هستند.

به گفته مدیر درمان علوم پزشکی مازندران ۶ نفر با علائم مسمومیت الکل تقلبی به بیمارستان رازی قائمشهر مراجعه کردند که یک نفر ترخیص شد و مابقی بستری هستند.

وی از مراجعه ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مرد به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر خبر داد که از این تعداد متاسفانه یک نفر فوت شد، ۲ نفر بستری هستند، یک نفر نیز از نظر پزشکان بیمارستان مرگ مغزی شده است، یک بیمار به آمل و یک نفر به بیمارستان رازی قائم شهر اعزام شد و بقیه افراد ترخیص شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس