۸ عملیات امروز حزب‌الله لبنان علیه تحرکات مرزی اسرائیل

حزب‌الله با انتشار چند بیانیه از جدیدترین درگیری‌های مرزی با اشغالگران صهیونیست و مقابله با پیشروی آنها در خاک لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان اعلام کرد، هم‌زمان با مقابله چندین‌باره با کماندوهای اسرائیلی که در تلاشند در خاک لبنان پیشروی کنند، مقرها و تحرکات نظامیان اشغالگر را با راکت و موشک هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه نخست امروز خود اعلام کرد که در حمایت از مردم پایدار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه و شریف آن و نیز در پاسخ به جنایات اسرائیل علیه شهرها و روستاها و شهروندان لبنانی در ساعت ۲۳:۰۰ جمعه‌شب، با نیروهای پیاده‌نظام متخاصم اسرائیلی که قصد پیشروی به سمت محوطه شهرداری در شهرک العدیسه را داشتند مقابله کرده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کرده است.

در بیانیه دوم نیز تأکید کرد شد که ساعت ۱:۵۰ بامداد امروز مجدداً با نیروهای اسرائیلی در همین منطقه درگیر شده است و مانع پیشروی اشغالگران شده است و درگیری‌ها همچنان در این منطقه ادامه دارد.

در بیانیه سوم و چهارم حزب‌الله اعلام شد که رزمندگان مقاومت، در ساعت ۲:۱۵ بامداد، تجمع نظامیان اسرائیلی در کفریووال و هم‌زمان با آن، مقر نظامیان اسرائیلی در کفرجلعادی را با راکت و موشک هدف قرار داده است.

در بیانیه پنجم حزب‌الله آمده است که در ساعت ۲:۲۰ بامداد امروز مقر استقرار نظامیان اسرائیلی در خله عبیر در یارون را با راکت هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان سپس اعلام کرد که ساعت ۷:۰۰ صبح امروز یک تانک مرکاوا اسرائیلی در هنگام پیشروی به‌سوی ارتفاعات الباط در جنگل مارون را منهدم کرد.

طبق بیانیه هفتم و هشتم حزب‌الله، در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز نیز پایگاه رامات دیوید با موشک‌های فادی ۱ و شهرک اشغالی سعسع با موشک‌های فلق ۲ در هم کوبیده شد.

رسانه‌های اسرائیلی نیز لحظاتی پیش از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله پهپادی و موشکی حزب‌الله در عرب العرامشه، صفد و ادمیت خبر دادند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همچنان در حال بمباران شدید لبنان است و نظامیانش برای انجام عملیات زمینی در خاک لبنان خط و نشان می‌کشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس