اینفلوئنسرهای ایرانی از تبلیغات ۶ همت درآمد کسب کردند

درآمد تقریبی صفحات پر مخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکه‌های اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ ۶ همت برآورد شده است.

به گزارش مشرق،‌ درآمد تقریبی صفحات پر مخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکه‌های اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ ۶ همت برآورد شده است درصورتی که میزان این نوع درآمد در سال ۱۴۰۱ کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان بوده است و اندازه بازار تبلیغات دیجیتال در ایران حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

در ادامه این گزارش به رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین پرداخته شده و آمده است ۸۵ درصد کاربران ایرانی پیش از خرید حضوری یا آنلاین در اینترنت تحقیق می‌کنند و بیشترین بازه زمانی استفاده از اینترنت در تمامی گروه‌های سنی بین ۲ تا ۳ ساعت در روز است که در این بازه زمانی، کاربران نسل X پرمصرف‌ترین هستند.

همچنین به طور میانگین، خرید آنلاین پوشاک، بیشترین و خرید آنلاین جواهر، کمترین سهم را در میان خرید آنلاین کالاها و خدمات داشته و به طور متوسط، ۲۴ درصد پاسخ‌دهندگان، تبلیغات در هیچکدام از رسانه‌ها را باورپذیر نمی‌دانند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    21 4
    مالیاتشان؟ آیا مالیات میدهند؟
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
      1 2
      مالیات برای وقتی است که حکومت مسیر این درآمدزایی را هموار کرده باشه و حامی فضای مجازی باشه
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
      1 3
      درآمد زایی دولت از طریق مالیات فضای مجازی، دستبرد به دسترنج مردم است. خجالت بکشید.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
      1 1
      همه باید مالیات بدن. مگه شغل های دیگه که مردم مالیات میدن حاصل دسترنجشون نیست؟
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    2 2
    افغانی نبودن
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    0 2
    مثلن هنر خودشونه پول اینترنتشو که میگیرین پول فیلتر شکنشم میگیرین پول گوشیشو خودش میده پول دوربینشم خودش میده هنرشم از خودشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس