حزب‌الله خبرسازی غربی‌ها، درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد

جنبش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، همه شایعات منتشر شده درباره سرنوشت برخی از رهبران خود را تکذیب کرد و گفت که چنین ادعاهایی در راستای جنگ روانی دشمن است.

به گزارش مشرق جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای، ادعای رسانه‌های غربی درباره ترور برخی از رهبران خود در جریان حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت را تکذیب کرد.

حزب‌الله در این بیانیه گفت: برخی از رسانه‌ها، اخباری منتشر می‌کنند و آن را به منابعی در حزب‌الله منتسب می‌دانند؛ اخباری که مربوط به سرنوشت مسئولان حزب‌الله پس از حملات وحشیانه به ضاحیه جنوبی است.

حزب‌الله ادامه داد: آخرین مورد این اخبار مربوط به خبرگزاری فرانسه است که اخبار خود را به منابع بلندپایه در حزب‌الله نسبت داده است، ولی ما بار دیگر تأکید می‌کنیم که هیچ منبعی در حزب‌الله نداریم.

حزب‌الله با اشاره به اینکه موضع ما به‌صورت بیانیه رسمی و از سوی روابط‌عمومی اعلام می‌شود، تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها به‌ویژه برخی از وبگاه‌ها، اخبار دروغ و شایعات بی‌ارزشی را درباره وضعیت سازمانی حزب منتشر کردند. مقاومت لبنان در پایان تأکید کرد که این اقدامات در چارچوب جنگ روانی علیه حامیان مقاومت و آن هم از سوی کسانی است که قلم زبان و مواضع خود را در خدمت رژیم صهیونیستی قرار دادند.

بی‌اعتنایی حزب‌الله به شایعات مربوط به صفی‌الدین

در پی حملات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، برخی از رسانه‌های عمدتا غربی، اخباری درباره شهادت صفی الدین و شماری از فرماندهان حزب‌الله منتشر کرد و در ادعاهای خود، مدعی استناد به منابع نزدیک به حزب‌الله می‌شد.

«حسن عزالدین» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان) در پارلمان لبنان ساعتی پیش تأکید کرد که آنچه درباره سرنوشت «سید هاشم صفی الدین» گفته می‌شود غیررسمی است و هیچ اهمیتی برای ما ندارد».

این عضو فراکسیون وا وفاداری به مقاومت به شبکه العربی قطر گفت: مقاومت لبنان با ترور رهبران خود یا هر نیروی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

وی همچنین گفت که حزب‌الله لبنان با سایر طرف‌های محور مقاومت در میادین مختلف در هماهنگی کامل قرار دارد.

این نماینده حزب‌الله گفت که مهم‌ترین شرط آتش‌بس در لبنان این است که همزمان در غزه نیز آتش بس برقرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس