پیروزی شکننده «اینتر» برابر «تورینو» در حضور مهدی طارمی

تیم فوتبال اینتر ایتالیا در حضور ۲۲ دقیقه ای مهدی طارمی موفق شد از سد «تورینو» عبور کند.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای هفته هفتم سری آ ایتالیا، شامگاه شنبه ۱۵ مهر از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه «جوزپه مه آتزا» میزبان «تورینو» بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود اینتر به پایان رسید.

این دیدار در حالی دنبال شد که تیم تورینو در دقیقه ۲۰ به دنبال اخراج «گیولرمو ماریپان» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و به نظر می رسید شاگردان «اینزاگی» برای پیروزی کار راحتی در پیش داشته باشند.

در نیمه اول مارکوس تورام موفق شد در دقایق ۲۵ و ۳۵ دو بار دروازه حریف را باز کند و اینتر را ۲ بر صفر پیش بیندازد.

اما در عین ناباوری و در دقیقه ۳۶ «دوان زاپاتا» از غفلت مدافعان اینتر استفاده کرد و با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه ۶ قدم دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم این مارکوس تورام بود که باز هم گلزنی کرد و در دقیقه ۶۰ سومین گل اینتر را به ثمر رساند.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی اینتر که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود در دقیقه ۶۸ به جای مارکوس تورام وارد زمین شد.

در دقیقه ۸۶ تیم تورینو بود که بر خلاف جریان بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و «نیکولا ولاشیچ» موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

مهدی طارمی در دقیقه ۴+۹۰ فرصت مناسبی برای گلزنی در اختیار داشت اما در ضربه او را که در موقعیت تک به تک زده شد دروازه بان تورینو مهار کرد و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود اینتر به پایان رسید.

اینتر با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و پس از ناپولی ۱۶ امتیازی، به رده دوم سری آ صعود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس