ببینید | انفجار ده موشک سنگرشکن در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت

حزب الله لبنان از روز گذشته ۱۵ عملیات علیه اهداف و مواضع دشمن صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی انجام داده و در چند منطقه هم با تلاش نیروهای اشغالگر برای پیشروی به سمت مناطق جنوبی لبنان مقابله کرده است.

سرویس جهان مشرق - در ادامه عملیات مقاومت اسلامی لبنان علیه اشغالگران، گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کمین رزمندگان حزب الله در منطقه مرزی جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی کشته و زخمی شدند.

به گزارش المیادین، یک فرمانده میدانی حزب الله در گفت‌وگو با این رسانه خبری از کمین موفق علیه متجاوزان صهیونیست هنگام نفوذ به خاک لبنان در محور عدیسه در نقاط مرزی لبنان خبر داد. این فرمانده حزب الله ادامه داد که این کمین در شامگاه جمعه رخ داد و طی آن مجاهدان مقاومت در جریان عملیات نفوذ زمینی دشمن پس از آنکه در کمین نیروهای ما گرفتار شدند، هدف آتش قرار گرفتند.

رژیم صهیونیستی نیز که در عرصه میدانی متحمل ضربات سخت و تلفات و زخمی‌های بالایی شده است، به حملات متجاوزانه خود به مناطق مسکونی و غیر نظامی در لبنان ادامه میدهد.

۰۰:۲۱ - وحشیانه‌ترین و مرگبارترین حملات هوایی اسرائیل در ضاحیه بیروت

ارتش اسرائیل حملات جدیدی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت را آغاز کرده است. این حملات پس از بیانیه سخنگوی ارتش اسرائیل که خواستار تخلیه برخی از مناطق ضاحیه بیروت همچون محلات شویفات العمروسیه، حاره حریک، برج البراجنه و الحدث شده بود، آغاز شده است.

کارخانه صنایع نظامی ارتش اشغالگر هدف حمله قرار گرفت/ وحشیانه‌ترین و مرگبارترین حملات هوایی اسرائیل در ضاحیه بیروت + عکس و فیلم
تصاویر بمباران ضاحیه بیروت
برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید

حملات جنگنده‌ها و پهپادهای اسراییلی همزمان با فرود هواپیماهای غیرنظامی در فرودگاه بین‌المللی بیروت صورت می‌پذیرد. تصاویر ارسالی آغاز سومین موج از حملات ارتش اسرائیل به ضاحیه بیروت را به تصویر کشیده که در آن منطقه شویفات در کانون بمباران ها و حملات قرار دارد. برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که شدیدترین بمباران هوایی از زمان آغاز جنگ در ضاحیۀ جنوبی بیروت درحال انجام است.

۰۱:۰۲ - حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی

رسانه‌های عراقی شنبه شب گزارش دادند که مقاومت اسلامی این کشور جولان اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است. جبهه داخلی اسرائیل در این باره اعلام کرد که صدای چندین آژیر هشدار ورود پهپاد، در شماری از سایت‌های جولان به صدا درآمده است.

۰۱:۵۸ -مرکز نظامی «المناره» برای سومین بار هدف حمله حزب الله قرار گرفت

تجمع و محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین المناره برای سومین بار هدف حمله موشکی مقاومت لبنان قرار گرفت که به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان از حمله پهپادی به پایگاه شمشون در اراضی اشغالی و هدف قرار دادن محل استقرار نظامیان صهیونیست در این پایگاه خبر داد.

۰۲:۱۸ - آژیرهای خطر در شمال اراضی اشغالی/شلیک بیش از ۳۰موشک از جنوب لبنان

رسانه‌های عبری اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرک‌های اشغالی کریات شمونه، مرگلیوت، المناره، کفار بلوم در إصبع الجلیل در پی شلیک ۳۰ موشک از سمت لبنان به صدا درآمد.

آتش سوزی گسترده در شمال سرزمین های اشغالی/ کمین جدید حزب‌الله برای نظامیان صهیونیست/ حملات وحشیانه ارتش اشغالگر اسرائیل به مناطق غیر نظامی بیروت ادامه دارد + عکس و فیلم
آتش‌سوزی در شهرک کریات شمونا
برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید

شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی گسترده حزب الله در آتش می سوزد.

۰۳:۰۳ - ادامه بمباران شدید ضاحیه، برق بخشی از فرودگاه بیروت قطع شد

جنگنده‌های رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان در حال بمباران مناطق مختلف ضاحیه جنوبی بیروت هستند. به گفته منابع لبنانی در پی بمباران منطقه «المریجه» در نزدیکی فرودگاه بیروت، برق بخش شرقی این فرودگاه قطع شده است.

۰۵:۱۰ - ۳۰ حملۀ هوایی به ضاحیۀ جنوبی

منابع لبنانی از بمباران بامدادی مناطق حاره حریک، اللیلکی، برج البراجنه، الحدث، الامریکان، شویفات، العمروسیه و المریجه (در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری) در ضاحیه بیروت خبر دادند. یک مخزن سوخت و انبار تجهیزات پزشکی نیز هدف قرار گرفته است. المیادین تعداد حملات هوایی از دقایق ابتدایی امروز را ۳۰ مورد اعلام کرد.

آتش سوزی گسترده در شمال سرزمین های اشغالی/ کمین جدید حزب‌الله برای نظامیان صهیونیست/ حملات وحشیانه ارتش اشغالگر اسرائیل به مناطق غیر نظامی بیروت ادامه دارد + عکس و فیلم
انفجار های شدید در ضاحیه بیروت
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

۰۶:۲۰ - کمین جدید حزب‌الله برای نظامیان صهیونیست

یک فرمانده میدانیِ اتاق عملیات حزب‌الله در گفت‌وگو با المیادین، از کمین موفق در مسیر نظامیان ارتش اشغالگر در محور «عدیسه» در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی خبر داد. به‌گفتۀ این منبع در پی تیراندازی نیروهای مقاومت، مواد منفجره‌ای که در اختیار نیروهای صهیونیست بود منفجر شد و در نهایت این عملیات منجر به کشته و زخمی‌شدن ۱۵ نیروی دشمن شد.

۰۷:۴۰ - حمله موشکی از لبنان به الجلیل

منابع عبری زبان از حمله موشکی به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. این منابع تاکید کردند که آژیر خطر در کریات شمونا، الخضیره، شمال قیساریه، الجلیل، حیفا و مناطقی دیگر به صدا درآمده است.

گسترده حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی

۰۹:۰۰ - شلیک دو موشک بالستیک از لبنان به سمت الخضیره و کرمل

ارتش رژیم صهیونیستی از حمله موشکی به منطقه الخضیره و کرمل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. ارتش اشغالگر مدعی رهگیری دو موشک زمین به زمین (بالستیک) شلیک شده از سمت لبنان شده است. منابع عبری زبان همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهایی در مناطق جنوبی حیفا خبر دادند. در پی این حملات آژیر خطر در قیساریه، الخضیره، حیفا و برخی مناطق مرکزی فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که به دنبال این حمله صدها هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها فرار کرده‌اند.

آتش حزب الله بر روی سر صهیونیست‌ها
برای مشاهده، بر روی عکس کلیک کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    3 0
    تو رو خدا یه فکری به حال پدافند هوایی برای زدن جنگنده ها بکنین
  • وافن اس اس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    0 0
    چرا کرار با موشک نمی فرستید روی سر لبنان تا حداقل ۲ تاش تست بشه؟؟؟!
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    2 0
    نتایابو به سیم اخر زده مردک‌عقده ای روانی ،باید این حرومزاده رو سر جاش نشوند ،خدایا خودت جبهه ی حق ورزمندگان رو نصرت بده امین🤲🙏
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    1 0
    مگه حزب اله پایگاه نظامی رسمی داره که نوشتیدمناطق غیرنظامی بیروت بمبارتن میشه؟
    • Jack PH ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
      0 0
      جاوید ایران
  • میرهاشمی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    0 0
    آبا امکان آموزش نیرو و اعزام به جنگ علیه یهود و نصارا هست؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    1 0
    نباید اجازه داد رژیم صهیونیستی و آمریکا بمباران مهیب اماکن مسکونی و کشتار مسلمانان را به یک امر عادی و روزمره در اذهان عمومی جهان تبدیل کنند. برای جلوگیری بهترین کار اینست که انفجارهای مهیب در خود شهرهای اسراییلی صورت گیرد. مقاومت باید برای تصرف برخی نقاط شمالی اسراییل و جولان برنامه ریزی کند. این رژیم حتی اگر چند کیلومتر مربع از سرزمینهای اشغالی خود را از دست بدهد پس از آتش بس و پایان جنگ به سرعت به سمت فروپاشی خواهد رفت.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    1 0
    چرا به‌ نظاره جنايت های صهيونيست ها نشسته ایید گوتاهی دراین موضع لبنان را هم به‌ غزه تبديل می کند وهزاران انسان بی‌گناه از بين می روند ایران ودیگر محورهای مقاومت بايد پایگاه های هوایی وزیر ساخت های اسرائیل بکوبند هيچ جنگنده ای نبايد بتونه درباند فرود گاه بشينه تجهیز بشود
  • زن IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    0 0
    قبل از آتش حزب‌الله اسراییل میخاد انبار موشک ها رو بزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس