جنبش المجاهدین: آمریکا مسئول کشتار دیرالبلح است

جنبش فلسطینی المجاهدین با محکومیت کشتار جدید رژیم صهیونیستی در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه تاکید کرد که دولت آمریکا به خاطر حمایت بی چون چرای خود از تل آویو مسئول کامل این جنایت است.

به گزارش مشرق، جنبش المجاهدین فلسطین در بیانیه ای با اشاره به کشتار بامداد امروز یکشنبه رژیم صهیونیستی در شهر دیرالبلح تاکید کرد: سکوت و همدستی بین المللی و ضعف و سستی عربی در برابر تداوم جنایت ها و نسل کشی مردم غزه را که تازه ترین آنها کشتار وحشتناک آوارگان در مسجدی در شهر دیرالبلح است، محکوم می کنیم.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود بامداد امروز یکشنبه با حمله به آوارگان فلسطینی در یک مسجد در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه ۲۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

در این بیانیه آمده است: این کشتار جدید یک جنایت ترکیبی، در راستای نسل کشی مردم فلسطین و لبنان است که رژیم صهیونیستی با سلاح غربی و آمریکایی مرتکب آن شد و لکه ننگ جدید بر پیشانی انسانیت است.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد: مسئولیت کامل این جنایت و تمام جنایت های دیگر علیه مردم فلسطین و لبنان بر عهده دولت آمریکا است زیرا آمریکا شریک اساسی در قتل مردم ما است و برای کابینه نازی نتانیاهو پوشش بین المللی ایجاد کرده و از حمایت نظامی می کند.

این بیانیه با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن مبارزان جنبش حماس در جریان حمله به مسجد شهر دیرالبلح تاکید کرد: ادعاهای دشمن درباره این جنایت سخیفانه و دروغین است و دشمن به قتل و اقدامات تروریستی خود با هدف شکستن اراده مردم و کوچاندن آن ها از خاک شان ادامه می دهد.

جنبش المجاهدین در پایان تاکید کرد: از مبارزان و آزادگان امت اسلامی و رزمندگان مقاومت می خواهیم که به حملات خود علیه اهداف و منافع دشمن ادامه دهند و سرکشتی و تروریسم دشمن تنها با فشار، زور و نبرد متوقف می شود.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس