کد خبر 1650080
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت:

سخن گفتن غربی‌ها و صهیونیست‌ها از احتمال ضربه به مراکز هسته‌ای مصداق به مرگ گرفتن و به تب راضی شدن برای طرف مقابل است. اینها درحالیست که خبرها نشان از کاهش جدی عملیات هوایی رژیم نسبت به قبل از وعده صادق۲ دارد و میزان آن را از لحاظ تعداد تا یک سوم کمتر را نشان می‌دهد. یعنی دشمن از لحاظ توان عملیات هوایی با مشکل مواجه شده و حتی اگر در ضاحیه حملات وحشیانه را ادامه می‌دهد، امکان عملیات پرحجم در جنوب لبنان را ندارد.

حالا دشمن سعی دارد تا اهدافی بالاتر را اعلام کند که پس از حمله به مراکز بسیار کم‌اهمیت‌تر، ایران را به عدم پاسخ سوق دهد. پاسخ رژیم تقریبا قطعی است چراکه آمریکایی‌ها برخلاف دور قبلی سخنی از کنترل رژیم نگفته و آماده حمایت از او هستند. اما بعید است رژیم در این دور به زیرساخت حمله کند چراکه پاسخی قطعی به زیرساخت‌های خود را دریافت خواهد کرد. میزان بسیار بالا و ویژه‌ی عبور موشک‌های سپاه از کمند پدافند دشمن، نشان داده که ایران امکان ضربه اساسی به زیرساخت‌های معدود و محدود رژیم را دارد.

به ویژه آنکه مسئولین عالی در ایران، سخن از پاسخ ناهمتراز و غیرمتعارف در موج سوم وعده صادق می‌دهند. یعنی افزایش چندبرابری تعداد موشک‌ها نسبت به عملیات وعده صادق۲ و این یعنی میزانی بیش از ششصد موشک بالستیک با درصد اصابت بالای ۷۵ درصد. از طرف دیگر زمان مابین شهادت شهید هنیه تا انجام عملیات، به آماده‌سازی زیرساخت‌ها و موارد ضروری برای بازسازی سریع اختصاص یافته و کشور آماده تداوم حملات است. بدون شک تداوم موج‌های حمله به ضرر رژیمی است که هیچ عمق سرزمینی (اشغالی) ندارد و تمامی زیرساخت‌هایش در دسترس طرف مقابلش قرار دارد.

از همین جهت است که رژیم تمام توان خود را برای همراه نمودن حداکثری آمریکا به کار بسته. چراکه می‌داند اگر ایران قصد ضربه اساسی داشته باشد، این امکان را دارد و رژیم به تنهایی امکان دفاع از خود را نخواهد داشت. در اینجا باید به ضعف جدی دشمن یقین داشت. ضعفی که قرار است با شایعه‌سازی هر شب و توزیع ترس در ایران پوشانده و وارونه‌نمایی شود. کلیپ دروغین از تهران منتشر گردد که مواد غذایی کم شده یا کلیر شدن آسمان که هر شب در ساعتی خاص با کاهش پروازها معمول است، توزیع شود و... بخشی از این فرایند است.

آنچه مهم است درک شرایط پیچیده دشمن در جنوب لبنان، عدم پیروزی در غزه و ضربه جدی از جبهات یمن، عراق و ایران است. در این وضعیت، حتی اگر رژیم صدای پارس کردن خود را بالا ببرد، نشان از ترسش است و نه توانمندی او.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    2 1
    ایران جز به محو رژیم آپارتاید کودک کش صهیونیستی راضی نمیشود ، بیخود خودتان را فریب ندهید.کشور فلسطین بایدبه رسمیت شناخته شده و با برگزاری رفراندوم بدون دخالت دولتهای بیگانه نسبت به آینده سیاسی خودشان در قالب کشور اسلامی با رعایت حقوق بشر اسلامی اقدام کنند .
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    ایران باید هر حمله ای رو پاسخ محکم بده. نباید به دشمن این سیگنال ارسال بشه که اگه حمله محدود کنی ما جواب نمیدیم. باید کوچکترین حمله ای به هر نقطه ای در ایران به فاصله زمانی کم پاسخ محکم بدیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس