کد خبر 1650184
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
فوتبال

اتفاقات عجیبی که در روزهای اخیر در حاشیه فوتبال کشور روی داده، نشان از ناکارآمدی ساختار انضباطی و اخلاقی آن دارد که باید تدبیری جدی در این باره صورت گیرد.

سرویس ورزش مشرق - اگر اخبار فوتبال کشورمان را دنبال هم نکنید، حتما از آنچه در این چند روز روی داده، مطلع هستید. صحبت های ساختارشکنانه محمود فکری، حکم غیرمتعارف کمیته تعیین وضعیت درباره بیرانوند، صحبت های علنی درباره رشوه دادن در سطوح مدیریتی باشگاه پرسپولیس و ... افکار عمومی را به شدت درگیر خود کرده و هر روز نیز اتفاق جدیدی به این فهرست اضافه می شود. اما چرا باید چنین وضعیتی وجود داشته باشد که هر روز، یک ماجرای حاشیه ای فوتبال کشور را وارد چالش کرده و نتایج و تبعاتی به مراتب زیان بار را نیز به دنبال داشته باشد؟

از آنچه در این روزها دیده می شود، ناکارآمدی و ناتوانی ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال کشور به وضوح دیده می شود. این روزها، نه احضارها و نه تنبیه ها، بازدارندگی دارد و نه حتی اعتمادی به روند بررسی و صدور حکم! این یک واقعیت تلخ اما ملموس است که دیگر این ارکان بازدهی نداشته و جامعه فوتبال بدان توجهی نداشته و بی اعتنا به این روندها، کار خود را می کند. این موضوع به پاشنه آشیلی تبدیل شده که بایستی فدراسیون فوتبال هر چه زودتر در این باره اقدامی داشته باشد.

به داد فوتبال برسید!

وضعیت کنونی، فوتبال کشور را با ناآرامی و بی ثباتی جدی مواجه کرده و باید هرچه سریعتر به دادش رسید. این هرج و مرج، قربانی اولش فوتبال است ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبال = فساد !! IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 0
    فوتبال = فساد !! .... اگر هنوز نفهمیده اید مشکل از شما است !!
  • درمان فساد فوتبال IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 0
    درمان فساد فوتبال : ارتباط شرکتهای ثروتمند دولتی و نیمه دولتی مثل فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، شرکت مس و پتروشیمیها و بانکها با فوتبال حرفه ای فاسد ، باید قطع و ممنوع شود !!! ....... باشگاه فوتبال فقط برای شرکتهای کاملا خصوصی ..... تاراج مردم و ارتزاق از خون مردم توسط باشگاههای فوتبال ، متوقف و ممنوع شود !! ...... باشگاه فوتبال حرفه ای فقط برای شرکتهای کاملا خصوصی ..... باشگاه فوتبال حرفه ای برای شرکتهای دولتی و نیمه دولتی ممنوع شود !!
  • Ti IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 1
    یاشاسین تراختور .
  • جیم IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 0
    فوتبال فاسد و ناکارآمد ایران که سالیانه برای این لیگ داغون میلیاردها تومان پول دور ریخته میشه باید حداقل برای پنج سال تعلیق بشه تا برای مشکلاتش چاره اندیشی بشه .البته مافیا هیچ وقت اجازه نمیدن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس