کد خبر 1650250
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
دستگیری

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتلی که با همکاری همسرش، ۴ نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کاووس حبیبی گفت: ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه شب یکشنبه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محله‌های شهر لارستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران به محل حادثه اعزام و پس از تحقیقات مطلع شدند که فردی به همراه همسرش به انگیزه سرقت، مادری ۴۱ ساله و چهار فرزند ۱۳،۷،۶ و ۱۴ ساله‌اش که در همسایگی وی سکونت داشته‌اند را به منزل دعوت و پس از بستن دست و پاهایشان، ۴ نفر از آنان را با سلاح سرد به قتل می‌رسانند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در همان لحظات اولیه قاتل ۳۲ ساله در منزلش دستگیر شد، افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که همسر قاتل، پسر ۱۳ ساله مقتول را به داخل خودرو انتقال و از حوزه استحفاظی خارج شده است.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: سریعاً طرح مهار اجرا و عوامل انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی خودرو را توقیف و ضمن دستگیری راننده (همسر قاتل) ۲۴ ساله، پسر بچه ۱۳ ساله را درحالی که دست و پاهایش بسته و در صندوق عقب خودرو بود را صحیح و سالم آزاد کنند.

لازم به ذکر است در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر با مهمات مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف و متهمین انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاجات مقتول (مادر ۴۱ ساله) اعلام کردند.

همچنین مجرمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    7 0
    اینها دیگه کی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس