الخزعلی، طوفان الاقصی را شکست هیمنه تبلیغی رژیم تل آویو دانست

دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق دوشنبه شب تأکید کرد که نبرد طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رزیم صهیونیستی را اشکار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه العهد عراق، «قیس الخزعلی» که به مناسبت اولین سالگرد آغاز طوفان الاقصی سخن می‌گفت، گفت: عملیات طوفان الاقصی، نکات پنهان بسیار مهمی را نمایان ساخت که باید آن را یاد گرفت و جهان غرب نیز باید از آن اطلاع یابد.

وی با بیان این که نبرد طوفان الاقصی در وهله نخست، آزمون وجدان انسانی بود، خاطرنشان کرد: یکی از نقاطی که طوفان الاقصی نمایان ساخت، آن است که این رژیم صهیونیستی که ارتش دارد و برخی می گفتند که شکست ناپذیر است، سس تر از خانه عنکبوت است.

الخزعلی ادامه داد: نبرد طوفان الاقصی، نبرد و عملیاتی ضروری بود برای آن که حقایق مشخص شود. این عملیات نشان داد که مقاومت کنندگان شجاع با وجود تعداد کم‌شان می توانند این ارتش صهیونیستی را خوار کنند و درهم بشکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: دستگاه نظامی اسرائیل، تنها دستگاه نظامی آنها نیست که در میدان جنگ در حال جنگ است و این ارتش اسرائیل نیست، بلکه پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است که با همه امکانات، سلاح و ابزارهای اطلاعاتی در حال نبرد هستند.

وی تأکید کرد: باور ما این نیست که آمریکا قادر مطلق است، بلکه اعتقاد ما این است که این خداوند است که قادر مطلق است.

الخزعلی تصریح کرد: نقطه دومی که طوفان الاقصی روشن ساخت، ساختگی بودن ادعای رژیم اسرائیل بود که مدعی دمکراسی بود و این که اسرائیل یک کشور دمکراتیک در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: نقطه سوم نیز برملا شدن ادعاهایی بود که جهان موسوم به جهان غرب و در رأس آنها آمریکا و کشورهای اروپایی اعلام می کردند که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد، چرا که به ادعاهای آنها حماس یک کودکی را کشته یا آن را سربریده است، درحالی که هیچ گواه و دلیلی برای گفته خود ارائه نکردند.

دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق افزود: تاکنون بیش از ۱۷ هزار کودک با دستگاه جنگی که آمریکا و برخی از کشورهای غربی و اروپایی این رژیم را تجهیز کرده، کشته شدند، اما آمریکا و غرب به آنها نگاه نمی کند، بلکه مدعی هستند که حماس کودکی را کشته است.

الخزعلی گفت: طوفان الاقصی حجت را برهمگان تمام کرد.

وی تأکید کرد: اکنون شاهد این هستیم که دانشجویان آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و دیگر کشورهای اروپایی در حال تظاهرات هستند و به گونه‌ای بر این باورند که در این مظلومیت فلسطین و غزه مقصر هستند.

دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق خطاب به حکام عرب گفت: طوفان الاقصی خواری و بزدلی حکام عرب را برملا ساخت، حکامی که چون مردگان ساکت هستند.

الخزعلی به سکوت ملل عرب نیز اشاره کرد و گفت که متأسفانه این ملت‌ها هیچ یک تاکنون موضع خود را بیان نکرده و موضع گیری نکردند که حامی آرمان مسلمانان که موضوعی الهی و قبله نخست مسلمانان و بیت المقدس است، بلکه به مانند اصحاب گورستان، سکوت را اختیار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس