انتقاد ترامپ از کمک به اوکراین و بی‌توجهی به طوفان‌زدگان

رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوشنبه از کمک ۳۰۰ میلیارد دلاری ایالات متحده به اوکراین و بی‌توجهی به قربانیان طوفان هلن در آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «پس ما تقریباً ۳۰۰ میلیارد دلار برای اوکراین داریم، با این حال آن‌ها برای کمک فوری به شدیدترین طوفانی دیده شده، ۷۵۰ دلار به مردم پیشنهاد می‌کنند». این را رئیس‌جمهور سابق آمریکا بیان کرد.

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا با اشاره به شرایط قربانیان طوفان شدید در آمریکا، از بی‌توجهی دولت به آن‌ها انتقاد کرد.

در ۲۵ سپتامبر طوفان هلن وارد آمریکا شد، طوفانی که یکی از بزرگترین موارد تاریخ آمریکا بوده است. دستکم ۱۶۲ آمریکایی در اثر حوادث مرتبط با این طوفان جان خود را از دست دادند. ارزیابی‌ها خسارت طوفان هلن به آمریکا را بالغ بر ۳۴ میلیارد دلار برآورد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، ترامپ در مصاحبه با فاکس‌نیوز از واکنش دولت پس از وقوع طوفان در برخی از ایالات آسیب‌دیده به ویژه کارولینای شمالی انتقاد کرد.

وی درباره نبود نیروی کمکی برای امدادرسانی به قربانیان گفت:‌ «کارولینای شمالی یک فاجعه است و همچنین ضربه شدیدی خورده است... آن‌ها گله‌مندند که کسی نیست که کمک کند. من تمام روز آنجا بودم و تقریباً هیچکس را ندیدم»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 0
    تو بمیر مو زردک
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 0
    تو ساکت شو که ما فقط منتظریم انتقام سردارمون رو ازت بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس