شکست میلیمتری پینگ‌پنگ ایران مقابل پرافتخارترین تیم جهان با شگفتی سازی نوجوان ایرانی

تنیس روی میز مردان ایران در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا مقابل چین، پر افتخارترین تیم جهان و آسیا در حالی شکست خورد که بنیامین فرجی ۱۴ ساله توانست وانگ چوکین نفر اول رنکینگ دنیا را به زانو درآورد

به گزارش مشرق، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران باتوجه به کسب رتبه ششمی سال گذشته مسابقات قهرمانی آسیا، از حضور در دور مقدماتی و مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها معاف بود و کار خود را از مرحله یک چهارم نهایی و جدال با چین قدرتمند آغاز کرد.

شاگردان لطف‌الله نسبی در مصاف با رنکینگ اول تیمی دنیا در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

مردان پینگ‌پنگ ایران با ترکیب بنیامین فرجی، نوشاد عالمیان و محمد موسوی طاهر به مصاف چین با ترکیب وانگ چوکین، لین شیدونگ و لیانگ جینگکون رفتند.

در نخستین بازی بنیامین فرجی نوجوان ۱۴ ساله پینگ‌پنگ ایران دست به شگفتی بزرگی زد و در مصاف با وانگ چوکین نفر اول رنکینگ دنیا و دارنده چندین مدال طلای جهان و المپیک با حساب ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و ایران را یک بر صفر پیش انداخت.

در دومین بازی نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی ایران با لین شیدونگ نفر سوم رنکینگ دنیا دیدار کرد که این بازی نزدیک و پایاپای پیش رفت و درحالی که عالمیان میتوانست ایران را ۲ بر صفر پیش بیندازد، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به حریف چینی واگذار کرد و نتیجه کلی مسابقه یک بر یک مساوی شد.

در ادامه و در سومین بازی نیز محمدموسوی طاهر با لیانگ جینگکون نفر پنجم رنکینگ دنیا دیدار کرد که این بازی در خاتمه با حساب ۳ بر صفر به سود حریف قدرتمند چینی به پایان رسید و چبن ۲ بر ۱ مقابل ایران پیش افتاد.

در چهارمین بازی، نوشاد عالمیان که رنکینگ ۴۸ دنیا را در اختیار دارد به مصاف وانگ چوکین نفر اول رنکینگ دنیا رفت و ۳ بر ۱ بازی را واگذار کرد تا تیم ایران بازنده سربلند در دیدار مقابل قهرمان جهان و المپیک لقب بگیرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس