اسرائیل

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی با اذعان به تلاش این رژیم برای بقا، مدعی شد که تا زمان نابودی گروه مقاومت فلسطین، حملات خود را ادامه خواهند داد.

به گزارش مشرق، «دیوید منسر» سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی امروز شنبه بار دیگر ادعاهایی را علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت مطرح، و بر نابودی غزه و لبنان تاکید کرد.

شبکه خبری الجزیره به نقل از منسر گزارش داد: ما قصد داریم کار خود را برای نابودی دشمن در غزه بر لبنان تکمیل کنیم. ما تا زمانی که حماس را نابود نکنیم، متوقف نخواهیم شد.

وی بدون هیچ اشاره‌ای به کارشکنی‌های مسئولان رژیم صهیونیستی در خصوص جلوگیری از توافق تبادل اسرا مدعی شد: ما قصد داریم گروگان‌ها را به خانه‌هایشان بازگردانیم.

مقام صهیونیست: جنگ ما برای بقای اسرائیل است

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی درعین‌حال مدعی شد: ما وارد جنگی شده‌ایم که برای بقای اسرائیل است؛ لذا نمی‌پذیریم که گروه‌های تروریستی (نیروهای مقاومت لبنان) در مرزهای شمالی ما حضور داشته باشند.

منسر بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و حملات وحشیانه جنگنده‌های این رژیم به جنوب لبنان مدعی شد: حزب‌الله مسئول تنش در مرزهای شمالی است؛ زیرا حقوق بین‌الملل را نقض کرده است .دیوید منسر همچنین تأکید کرد که محور مقاومت وابسته به جمهوری اسلامی ایران به دنبال نابودی این رژیم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس