آکسیوس: بایدن امروز با نتانیاهو درباره ایران گفت‌وگو می‌کند

وبگاه آکسیوس به نقل از منابع آگاه در آمریکا گزارش کرده که رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد امروز در جریان یک تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت‌وگو کند.

به گزارش مشرق، وبگاه «آکسیوس» اواخر شب گذشته (سه شنبه) به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش کرد که رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن قرار است امروز (چهارشنبه) در جریان یک تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو در خصوص موضوع ایران گفت‌وگو کند.

یکی از مقام‌های آمریکایی آگاه در این خصوص گفت «ما می‌خواهیم تلاش کنیم تا از این تماس تلفنی برای شکل دادن به محدودیت‌های انتقام اسرائیل استفاده کنیم».

آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی گفت که واشنگتن قصد دارد اطمینان حاصل کند که اسرائیل اهدافی را در ایران هدف حمله قرار می‌دهد که مهم باشد اما پاسخ نامتناسبی ندهد.

کاخ سفید به درخواست رسانه‌ها برای واکنش به این خبر تاکنون پاسخی نداده است.

این خبر در حالی منتشر شده است که برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران مطرح شده بود.

با این‌حال، رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در خصوص هرگونه حمله به سایت‌های انرژی یا هسته‌ای ایران هشدار داده است و گفته که هرگونه پاسخ اسرائیل باید «متناسب» با حمله اخیر ایران به رژیم صهیونیستی باشد.

رئیس پنتاگون لوید آستین نیز به وضوح به وزیر جنگ اسرائیل یوآو گالانت گفته که ایالات متحده از اسرائیل می‌خواهد از اقدامات انتقام‌جویانه که به تنش‌ جدید با ایران منجر می‌شود، پرهیز کند.

ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داده که هرگونه حملات احتمالی رژیم صهیونیستی را این‌بار سخت‌تر از حمله موشکی اخیر سپاه به قلب اراضی اشغالی پاسخ خواهد داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان RO ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    0 0
    فردوگاهها زده بشه دیگه پارس نمیکنه مقاومت باید فقط فرودگاه بزنه بقیه کشکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس