بیرانوند است که باشد، قانون مجازات رشوه برای همه یکسان است/ باید در این کمیته اخلاق را گل بگیرند/ پس وزارت اطلاعات و حراست‌ها کجا هستند؟

بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس گفت: در این فوتبال چه خبر است که یک نفر اینگونه به گناهش اقرار می‌کند و هیچکس نیست که بگوید چرا یا یقه کسی را بگیرد! یک بار برای همیشه ریشه این فسادها را در فوتبال بزنید.

به گزارش مشرق، بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره افشاگری اخیر علیرضا بیرانوند درباره پرداخت ۵ میلیارد تومان رشوه به برخی از مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبق قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت کننده و دریافت کننده رشوه هر دو فعل غیرقانونی انجام داده‌اند و باید مجازات شوند اما ما داریم می‌بینیم که فعلاً هیچ اتفاقی در فوتبال برای آنهایی که در این زمینه مرتکب تخلف شده اند رخ نمی‌دهد.

وی افزود: خیلی عجیب است که یک نفر چشم در دوربین می‌دوزد و می‌گوید من به مدیران باشگاه پرسپولیس رشوه داده‌ام بعد هیچکس نمی‌رود یقه‌اش را بگیرد. مگر قانون برای همه یکسان نیست!؟ از بالا تا پایین از رئیس جمهور تا یک آدم عادی، همه در پیشگاه قانون یکی هستند و هیچکس نمی‌تواند از حاشیه امنیتی در این زمینه برخوردار باشد. شما دروازه‌بان تیم ملی هستی باش! ولی وقتی گناهی مرتکب بشوی یا اشتباهی بکنی باید مجازات بشوید.

بازیکن قدیمی فوتبال کشورمان تاکید کرد: تا کی مصلحت اندیشی و تا کی چشم بستن بر روی اشتباهات این چنینی؟! پس وزارت اطلاعات کجاست؟ وزارت ورزش کجاست؟ حراست‌ها کجا هستند؟ نهادهای ذی‌ربط مربوط به سازمان بازرسی کل کشور و بقیه همه آنهایی که در این زمینه می‌توانند ورود کنند کجا هستند؟ چرا هیچکس جلوی این مسائل را نمی‌گیرد؟!

سلطانی ادامه داد: اگر چنین اقدامی حقیقت داشته باشد باید درِ این فوتبال و کمیته اخلاق یا کمیته انضباطی‌اش را گِل گرفت که نشسته‌اند و فقط نگاه می‌کنند و هیچ حرکتی از خودشان نشان نمی‌دهند. قبلاً لااقل یک بیانیه می‌دادند یا یک واکنشی از خودشان نشان می‌دادند اما الان کارشان به جایی رسیده که فقط نشسته‌اند و تماشا می‌کنند.

وی اضافه کرد: این فوتبال با این همه فساد و این حجم از اشتباهات که هنوز پرونده ماجرای کمیته داوران و باشگاه کرمانی‌اش در قوه قضاییه باز است هرگز به جایی نمی‌رسد.

سلطانی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به خدا قسم دیگر آبرو برای فوتبال باقی نگذاشته‌اند. موضوع پرداخت رشوه و دریافت آن دیگر فقط محدود به فوتبال نمی‌شود که بگویند نهادهای دیگر نمی‌توانند به آن ورود کنند. اگر واقعاً چنین اتفاقی رخ داده باشد قوه قضاییه و بسیاری از مراکز دیگر می‌توانند یقه رشوه دهنده و رشوه گیرنده را بگیرند. متاسفانه این آقای بیرانوند بعد از این همه پیشرفت با پیراهن پرسپولیس و رسیدن به پول و شهرت ثابت کرد جنبه این چیزها را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    7 0
    فعلا پرونده رشوه دادن باید نتیجه اش ببینیم چی میشه
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    3 5
    به زودی تما مردم لرستان پرسپولیس را تحریم می کنند و شهرداری های این استات تابلوها و علاءم تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس ک ترویح دهنده فرهنگ پادشاهی هست جمع می کند
  • ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    1 2
    طرفداری از پرسپولیس در این سایت ها نهادینه شده
  • فقط پروین و پرسپولیس IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    2 0
    دقیقا درست گفته و از قدیم هم گفتن که خدایا روا مدار که گدا معتبر گردد ......
  • علیرضا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    2 2
    چطور تا وقتی که اینا تو پرسپولیس بازی میکنن ، همه جهل و فسادشون توسط دولت و وزیر و وکیل و .... لاپوشونی میشه ؟!!!!
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    1 0
    رشوه گیر چطور؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس