پیاتزا سرمربی ایران شد لهستانی‌ها به من تبریک گفتند/ پائز نمی‌دانست با خودش چند چند است

مبین نصری در مورد حضور کوتاه‌مدت پائز به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از کارهای پائز سر درنیاوردم. مسابقه اول میلاد و میثم را بازی داد و بازی دوم من و مرتضی را در زمین گذاشت. او نمی‌دانست با خودش هم چند چند است.

به گزارش مشرق، مبین نصری دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی اکنون در تیم آلورن زاویرچه لهستان توپ می‌زند و دو ماهی است که همراه این تیم در لیگ لهستان بازی می‌کند.

همه چیز در لهستان خوب پیش می‌رود

نصری در مورد شرایط خود در تیم زاویرچه گفت: نزدیک دو ماه است که اینجا هستم. باشگاه بسیار حرفه‌ای و برای بازیکنان ارزش قائل است. خیلی با هم‌تیمی‌ها و کادر فنی صمیمی هستم. کادر فنی ما جوان است و خیلی با ما راحت و بسیار با دانش است. تمریناتمان را شروع کرده‌ایم و همه چیز خوب پیش می‌رود.

او ادامه داد: چهار مسابقه در لیگ انجام دادیم که سه بازی را برده‌ایم و فقط در بازی اول با نتیجه سه بر دو شکست خوردیم. در جام سوپرکاپ هم قهرمان شدیم. اوضاع خیلی خوب است.

پیاتزا سرمربی ایران شد لهستانی‌ها به من تبریک گفتند/ پائز نمی‌دانست با خودش چند چند است

زمان می‌برد تا وینیارسکی به من اعتماد کند

نصری با بیان اینکه ۲۱ سال سن دارم و جوان‌ترین بازیکن تیم هستم، ادامه داد: گاهی از ایران به گوشم می‌رسد که می‌گویند مبین نصری باز هم به میدان نرفت. نمی‌خواهم مغرور شوم اما به نظرم الان در این نقطه هم خیلی جلو هستم. از طرفی هم‌پستی‌هایم خیلی آماده هستند. برای خودم هدف‌هایی دارم و به آنها فکر می‌کنم. اینکه چند امتیاز هم کمک کنم تا تیم برنده شود، برایم کافیست. من هنوز سنی ندارم و در تمرینات هم همیشه خوب و آماده هستم. کمی زمان می‌برد تا مربی (وینیارسکی) به من اعتماد کند. البته در بازی‌های آسان‌تر از من استفاده می‌کند.

می‌گویند باید مثل بازیکنان قدیم ایران باشی

او در مورد تفاوت لیگ ایران و لهستان بیان کرد: اینجا به مشکلات و چیزهای کوچک هم توجه می‌کنند. مثلا به این هم پرداخته می‌شود که چرا تو امروز ناراحت هستی. در حالی که در لیگ ما روانشناسی وجود ندارد. در لهستان همه جوره به بازیکنان می‌رسند و احترام و ارزش قائل هستند. از طرف دیگر قراردادهایمان را هر ماه دریافت می‌کنیم و حتی یک روز هم دیر نمی‌شود. در ایران ۲۰ درصد را اول فصل و ۲۵ درصد را آخر نیم‌فصل می‌دهند و بقیه‌اش را خدا می‌داند چه زمانی پرداخت می‌کنند.

این والیبالیست ادامه داد: تمریناتی که در ایران داریم را اینجا هم انجام می‌دهیم اما اینجا بازیکنان برای هر امتیاز می‌جنگند و برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد. فقط بحث کادر فنی نیست. به عنوان مثال الان آقای پیاتزا سرمربی ایران شده است. اینکه تصور کنیم دیگر ما جزو هشت تیم برتر جهان می‌شویم، درست نیست. بازیکنان هم باید بخواهند. به نظرم اعتماد به نفس در ایران هنوز جا نیفتاده است. اینجا سرمربی به من می‌گوید تو بازیکن ایرانی هستی. ما از بازیکنان قدیم ایران خیلی چیزها دیده‌ایم و تو هم باید آنگونه باشی.

پیاتزا سرمربی ایران شد لهستانی‌ها به من تبریک گفتند/ پائز نمی‌دانست با خودش چند چند است

پائز نمی‌دانست با خودش چند چند است

نصری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سال ۲۰۲۴ برایت چگونه بود، گفت: باشگاهی با پیکان بودم که خیلی خوب بود. اوایل کمی ناهماهنگ بودیم و تیم می‌باخت اما خودمان را پیدا کردیم و در نهایت سوم لیگ شدیم. در تیم ملی هم امسال فقط لیگ ملت‌ها را داشتیم که اصلا از کارهای پائز سردر نیاوردم. مسابقه اول میلاد و میثم را بازی داد و بازی دوم من و مرتضی را در زمین گذاشت. نمی‌دانست با خودش هم چند، چند است.

او ادامه داد: خیلی ناراحت بودم چون اعتماد به نفس و بازی خوب در ما نبود. تغییراتی صورت گرفت، مربی عوض شد و توانستیم از چهار بازی هفته سوم در دو بازی برنده شویم. هرچند خیلی خوب نبود اما لیگ ملت‌ها خوب تمام شد. در کل امسال برایم سال خوبی بود چون هر سال نسبت به سال قبل تجربه بهتری به دست می‌آورم. جوان و جویای نام هستم و دوست دارم از هر چیز کوچکی چیزی یاد بگیرم و به تجربه‌ام اضافه شود.

پیاتزا سرمربی ایران شد لهستانی‌ها به من تبریک گفتند/ پائز نمی‌دانست با خودش چند چند است

پیاتزا که سرمربی ایران شد لهستانی‌ها به من تبریک گفتند

او به انتخاب پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی هم اشاره و بیان کرد: وقتی آقای پیاتزا به عنوان سرمربی انتخاب شد، لهستانی‌ها به من تبریک گفتند. گفتند خیلی مربی خوب و کاربلدی است. وینیارسکی (سرمربی تیم زاویرچه) گفت پیاتزا رئیس من است و چند سال هم دستیارش بودم. کارمان برای جلب نظرش سخت است چون وقتی یک سرمربی خوب پای کار می‌آید رقابت بین هم پستی‌ها سخت می شود. من تمام تلاشم را می کنم اول در باشگاهم خوب کار کنم و بهترین خودم باشم. دیگر به خودمان بستگی دارد چون سرمربی تحت نظر کسی نیست، کاریزما دارد و روی پای خودش است. در نتیجه باید خودمان را ثابت کنیم تا به تیم ملی دعوت شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس