دشمن خطا کند عملیات وعده صادق ۳ بسیار شدید خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش انجام شود، عملیات وعده صادق ۳ کاملاً متفاوت و شدیدتر از دو عملیات قبلی خواهد بود.

به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی با بیان اینکه باید توان بازدارندگی نظامی خود را افزایش دهیم، اظهار کرد: تغییرات کیفی در عملیات وعده صادق ۲ نسبت به عملیات وعده صادق ۱ بسیار تأثیرگذار بود و همه دنیا عظمت موشک‌های هایپرسونیکی را که وارد عرصه کردیم، ملاحظه کردند.

وی بیان کرد: طبیعتاً اگر باز هم خطایی از سوی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش انجام شود، عملیات وعده صادق ۳ جمهوری اسلامی ایران کاملاً متفاوت از دو عملیات قبلی و بسیار شدید خواهد بود.

آمریکایی‌ها عامل اصلی بحران‌های منطقه هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها عامل اصلی بحران‌های منطقه هستند، تصریح کرد: درست است که جنایات منطقه به ظاهر از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، اما آمریکا به اسرائیل کمک‌های تسلیحاتی می‌دهد و از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی حمایت می‌کند.

بروجردی تاکید کرد: در این شرایط اگر دشمن اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد یا آنکه به کشور ما تعرض کند، ما نیز حتماً به لحاظ دفاعی و نظامی با چهره جدیدی ظاهر خواهیم شد و به آنان پاسخ محکم‌تری نسبت به دفعات قبل می‌دهیم.

باید حداکثر بازدارندگی نظامی را داشته باشیم

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش سطح بازدارندگی نظامی ایران، گفت: ما حتماً باید حداکثر بازدارندگی نظامی را داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران در طول چند دهه گذشته توانمندی‌های موشکی خود را ارتقا داده است و حتماً باید باز هم توانمندی‌های نظامی خود را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در ارتقای توانمندی‌های نظامی خود به جز آنچه در توافق هسته‌ای پذیرفتیم و همچنین موردی که مقام معظم رهبری فرمودند که بحث «بمب هسته‌ای» است، هیچ‌گونه محدودیتی برای خود قائل نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • TR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    با 200 تا بمب اتمی همه توی این منطقه سر جاهاشون میشینن بخصوص اینکه بعدشم 100 تا بمب بیولوژیکی و میکروبی استفاده بشه . انشالله و بحق ائمه معصومین ( ع )
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
      0 0
      کاملا به حق فرمودین.دقیق و درست.
  • فاطمه‌ IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    عدم آتش بس و در نهایت عدم دخالت جدی ایران در انتها منجر به حمله به شیعیان ایران و شهرهای مذهبی ایران خواهد شد خطر بسیار جدی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس