کد خبر 1651812
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
بورس نمایه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، با رشد ۱۴هزارواحدی مواجه شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۰میلیارد و ۴۴۹میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۶۷۶میلیارد تومان در بیش از ۲۶۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴هزار و ۵۱۲واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۴هزار و ۲۱۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی رمپنا، اخابر و فخوز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۸۵۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۶۹۲میلیارد تومان در ۸۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۹۶۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای زاگرس، خاورو فزر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی آریا، حسینا و خدیزل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

رش ۱۴هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    مثبت شدن پالایش نشانه برگشت ارامش و ثبات بورسه وبا مثبت شدن ان بقیه نمادها یکی پس از دیگری مثبت خواهد شد ولی امروز با وسیع شدن دامنه نوسان بسیاری از نمادها ۳ درصد منفی شدکه از فردا مثبت خواهند شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس