به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در تلگرام نوشت:

‍ چند شاهکار مهم در عملیات خیره کننده امشب

به خاک و خون کشیدن یکصد نظامی زبده تیپ گولانی، از جمله افسران و فرماندهان آن و احتمالا برخی فرماندهان ارتش رژیم صهیونسیتی، بالاتر از این که یک شاهکار قدرتمند نظامی است، یک شاهکار بزرگ اطلاعاتی است.

در حالی که رژیم صهیونسیتی تلقین می کرد که فرماندهی حزب الله را از هم پاشانده و حالا زمان پیاده پیمایی تا بیروت است(!) حزب الله نشان داد هم ستاد فرماندهی اش به همان قوت روز اول جنگ سر پاست، هم سازمان عملیات رزمی آن و هم اطلاعات- عملیات به روز شان، که به ساعت و دقیقه مشخص می کند نظامیان و فرماندهان تیپ زبده گولانی، کی و کجا دور هم جمع می شوند تا دسته جمعی در هم کوبیده شوند.

حزب الله امشب با ضربت کوبنده ای که رسانه های صهیونیستی آن را سنگین ترین ضربه از آغاز جنگ خوانده اند، نشان داد خبر جایگزینی کامل فرماندهان جدید با فرماندهان شهید چقدر دقیق بوده و فرماندهی حکیم حزب الله، محاسبه سخت ترین روزها و احتمالات کرده است.

امشب گویا از پهپاد دو مرحله ای استفاده شده که ابتدا موشک شلیک کرده و سپس خود را به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست کوبیده است. بدین معنا، عملیات تا ثانیه آخر، از اتاق فرماندهی عملیات مدیریت شده، و این هم می تواند یک سورپرایز دیگر باشد. به نظر می رسد که فرماندهی نامتمرکز و در عین حال همپوشان و شبکه ای حزب‌الله، کابوس های رو نشده بسیاری برای صهیونیست ها در چنته دارد.

برخی منابع رسانه ای می گویند هنگام حمله برق آسای حزب‌الله، هرتزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در جمع نظامیان گولانی حاضر بوده و هدف قرار گرفته است. برخی دیگر می گویند او جان به در برده است. صهیونیست ها باید زنده یا مرده او را نشان بدهند. البته معلوم است که از این به بعد ، نشان دادن سران و فرماندهان رژیم در مجامع و حلسات، به خاطر امکان رد یابی شدن آنها، پرهزینه شده است.

‍ چند شاهکار مهم در عملیات خیره کننده امشب حزب الله

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس