تصاویری از اصابت راکت‌های حزب‌الله به شهرک کرمئیل

حزب الله لبنان روز گذشته بیش از ۱۰۰ موشک در چندین نوبت به شمال سرزمین های اشغالی شلیک کرده

سرویس جهان مشرق - پایگاه خبری عبری «واللا» در گزارشی اذعان کرد که بندر اشغالی حیفا در عمق سرزمین‌های اشغالی در پی حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله، شرایطی مشابه شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه را در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی تجربه می‌کند.

این پایگاه خبری عبری در ادامه گزارش خود افزود حزب الله یکشنبه شب و با حمله پهپادی به پایگاه تیپ گولانی در جنوب بندر حیفا ثابت کرد که همچنان قادر به انجام عملیات‌های مرگبار است.

۰۰:۰۶ - حمله موشکی گسترده به حیفا

منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به حیفا و مناطقی دیگر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صدای انفجارهای مهیبی در حیفا و شمال صفد شنیده شده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در حیفا اصابت کرده است. در این حمله یک صهیونیست نیز زخمی شده است. رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که بدون شک میانگین حملات روزانه حزب الله افزایش یافته است.

حزب الله لبنان شمال سرزمین های اشغالی را به آتش کشید/ حملات راکتی مقاومت لبنان به سرزمین های اشغالی با قوت ادامه دارد + عکس و فیلم
حیفای اشغالی زیر آتش حزب‌الله
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

۰۸:۳۰ - حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی مهم در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد بامداد امروز دوشنبه هدفی مهم را در منطقه غور اردن در اراضی اشغالی فلسطین با پهپاد هدف قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که به هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی با روندی فزاینده ادامه خواهد داد.

۰۸:۳۸ - حیفا همچنان در زیر ضربات حزب الله

منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به شهر اشغالی حیفا خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که یکی از موشک‌ها را رهگیری و منهدم کرده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ترکش‌های موشک‌های سامانه گنبد آهنین به بازار جمله در حیفا اصابت می‌کند.

حزب الله لبنان شمال سرزمین های اشغالی را به آتش کشید/ حملات راکتی مقاومت لبنان به سرزمین های اشغالی با قوت ادامه دارد + عکس و فیلم
تصاویری از اصابت راکت‌های حزب‌الله به شهرک کرمئیل
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد علیرغم اینکه دفتر نتانیاهو توقف حملات به بیروت را تکذیب کرده، اما برای چهارمین شب متوالی ارتش از حمله به بیروت خودداری کرد.

۰۹:۲۲ - حمله موشکی از لبنان به الجلیل

منابع عبری زبان اعلام کردند که منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی مجدداً از سمت لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حداقل ۱۰ موشک به سمت الجلیل شلیک شده است. در پی این حمله آژیر خطر در بخش‌هایی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

۱۰:۲۴ - شهر اشغالی حیفا هدف حمله موشکی قرار گرفت

منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به شهر اشغالی حیفا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد حداقل ۱۰ موشک به سمت حیفا شلیک شده است.

شبکه ۱۴ هم از وقوع انفجارهایی در حیفا و مناطق اطراف آن خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت حیفا شلیک شده که تعدادی از آن‌ها را رهگیری کرده است.

۱۲:۴۶ - حملات ممتد راکتی به شمال و مرکز فلسطین اشغالی

منابع عبری زبان از حمله موشکی مجدد حزب الله لبنان به مناطقی در شمال و مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که در پی این حمله صدای انفجارهای مهیبی در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی شنیده شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که منطقه شارون و وادی عاره در نزدیکی تل آویو هدف حمله موشکی قرار گرفته است. چندین موشک هم به منطقه سعسع اصابت کرده و آتش‌سوزی‌هایی در این منطقه به وقوع پیوسته است. در پی این حمله آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از اراضی اشغالی به صدا درآمد.

https://www.mashreghnews.ir/news/1652635/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%A6%D9%84
اصابت موشک های حزب الله به شهرهای سرزمین های اشغالی
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که حزب الله دامنه حملات خود را گسترده‌تر کرده و امروز سه نقطه در منطقه شارون در نزدیکی تل آویو مرکز فلسطین اشغالی را هم هدف قرار داده است.

۱۵:۲۳ - حمله موشکی از لبنان به الجلیل علیا

منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به مناطقی در الجلیل علیا از جمله کرمئیل خبر دادند. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که یک موشک مستقیماً به خودرویی در کرمئیل اصابت کرده است. پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این حمله خساراتی در پی داشته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از صبح امروز تا این لحظه ۶۰ موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۱۷:۵۹ - شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در حیفا

منابع عبری زبان از شنیده شدن صداهای انفجارهایی قوی در حیفا پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در این منطقه خبر دادند. در منطقه کرمل در جنوب حیفا صدای انفجارهایی شنیده شده است.

همزمان با این انفجارها آژیر خطر در حیفا، الجلیل، عکا و مناطقی دیگر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

۱۸:۲۰ - حمله موشکی از لبنان به تل‌آویو

ارتش رژیم صهیونیستی از حمله موشکی از لبنان به سمت منطقه تل‌آویو خبر داده است. در همین حال منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در ۱۸۲ شهر و شهرک صهیونیستی در اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

شلیک موشک های بالستیک از سوی حزب الله لبنان

به دنبال این حمله پروازهای فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در تل آویو متوقف شده است. یک فروند هواپیمای شرکت هوایی ال عال رژیم صهیونیستی در پی حملات موشکی گسترده حزب‌الله، نتوانست در فرودگاه بن گوریون فرود بیاد و تا بحرالمیت به پرواز خود ادامه داد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که در پی شلیک موشک های حزب‌الله، یک و نیم میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها گریختند.

۱۹:۱۰ - وقوع ده‌ها انفجار در پی حملات موشکی حزب‌الله به «صفد»

حزب‌الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه پس از حملات سنگین به تل‌آویو و حیفا، این بار، شهر «صفد» را هدف حملات موشکی خود قرار داد و منابع عبری از شنیده شدن ده‌ها انفجار در این منطقه خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    1 0
    مرگ به نتانیاهوی جنایتکار
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    8 0
    بزن بزن كه داري خوب مي زني
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    2 0
    مرگ بر اسرائیل و حامیان اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس