کد خبر 1652665
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
تیم ملی لیبی

اعضای تیم ملی نیجریه که برای دیدار با لیبی به این کشور سفر کرده‌اند، حدود ۱۷ ساعت بدون آب و غذا در فرودگاه معطل شدند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های پلی‌آف جام ملت‌های آفریقا در شرایطی طبق برنامه از فردا دنبال می‌شود که نیجریه در دیداری خارج از خانه باید به مصاف لیبی برود اما طبق گفته ویلیام تروست اکونگ، کاپیتان تیم ملی نیجریه این تیم قصد ندارد در دیدار پیش رو به میدان برود و بازیکنان این تیم خواهان بازگشت به کشورشان هستند.

کاپیتان نیجریه با تاکید بر رفتارهایی که آن را «غیرانسانی» و به دور از اخلاق حرفه‌ای مسئولان تیم لیبی خواند، گفت: در شرایطی که برای این بازی آماده بودیم و وارد لیبی شدیم اما بیش از ۱۷ ساعت در فرودگاهی متروکه و بدون غذا و نوشیدنی رها شدیم تا شرایط سختی برای همه بازیکنان رقم بخورد. آنها با ما مانند گروگان رفتار کردند و این رفتار قابل قبول نیست.

انتقام مسئولان لیبی از تیم ملی فوتبال نیجریه! +عکس

وی ادامه داد: تیم از فرود در فرودگاه بنغازی محروم شد و در فرودگاهی متروکه به زمین نشست و قرار بود از مسیری زمینی به جنوب طرابلس پایتخت لیبی برود. زمانی که هواپیما در فرودگاه نشست، تمامی درهای فرودگاه را قفل و ما را بدون تلفن، غذا یا نوشیدنی به حال خود رها کردند و به دنبال آن هستند تا جو روانی سنگینی برای ما ایجاد کنند.

همچنین فدراسیون فوتبال نیجریه نیز اعلام کرد که تیم فوتبال این کشور بدون انجام بازی لیبی را ترک خواهد کرد.

گفتنی است زمانی که تیم ملی لیبی قبل از بازی خود در مقدماتی جام ملت های آفریقا به نیجریه سفر کرد، برخورد و پذیرایی از سوی مقامات تیم ملی فوتبال نیجریه ضعیف بود و بازیکنان لیبی مدت زیادی بیرون فرودگاه منتظر ماندند

از همین رو مقامات لیبی تصمیم گرفتند به همین شکل پاسخ دهند و به نوعی انتقام خود را بگیرند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس