حملات صبحگاهی حزب‌الله؛ حیفا بار دیگر هدف قرار گرفت

حزب‌الله امروز همزمان با رویارویی زمینی با اشغالگران در روستاهای جنوبی لبنان و موشک‌باران تحرکات نظامیان اسرائیلی، بار دیگر جنوب حیفا را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، عملیات‌های هوایی و زمینی حزب‌الله علیه اراضی اشغالی فلسطین و تحرکات صهیونیست‌ها در روستاهای جنوبی لبنان از بامداد امروز آغاز شد.

در بیانیه‌هایی که حزب‌الله لبنان تا ساعت تنظیم این خبر منتشر کرده، آمده است که در ساعت ۱:۰۰ بامداد تجمع نظامیان اسرائیلی در پایگاه المرج و منطقه السدانه و برکه النقار در مزارع اشغالی شبعا، در ساعت ۱:۲۰ بامداد تجمع این نظامیان در خلة وردة، در ساعت ۴:۳۰ مجددا محل استقرار اشغالگران در پایگاه المرج، در ساعت ۶:۰۰ صبح شهرک اشغالی کریات شمونا و در ساعت ۶:۳۰ صبح تحرکات اشغالگران برای بار سوم در پایگاه المرج موشک‌باران شد.

رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در اکثر مناطق شمال فلسطین اشغالی از جمله مسکافعام، کریات شمونا، کفرجلعادی و ...گزارش دادند.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساعت ۶:۲۰ صبح امروز با نظامیان اشغالگر از ناحیه شرقی در نزدیکی شهرک رب ثلاثین درگیر شده است و درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نیروهای پیاده‌نظامی اسرائیلی هنوز ادامه دارد.

ساعاتی پس از انتشار این بیانیه‌ها، رسانه‌های اسرائیلی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جنوب حیفا و منطقه الکرمل، وادی عاره، عتلیت و قیساریه خبر دادند.

شلیک دو موشک بالستیک به سمت حیفا

سپس ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که حزب‌الله استفاده از موشک‌های بالستیک خود را افزایش داده و اکنون نیز حیفا را با دو موشک زمین به زمین هدف قرار داد و موجب رفتن صدها هزار اسرائیلی به پناهگاه شد.

رادیو ارتش اشغالگر نیز مدعی رهگیری دو موشک شلیک شده از سوی لبنان به سمت حیفا شد.

هنوز حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای درباره حمله امروز به جنوب حیفا صادر نکرده است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    بی شرف هااز ترس میرن تو سوراخ موش نسل این یهودی ها باید از بین برود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس