وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به خانواده‌های اسرا: توافقی در کار نیست

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه را از احتمال دستیابی به توافق تبادل اسرا ناامید کرد.

به گزارش مشرق، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با نمایندگان خانواده‌های اسرا درباره فرصت دستیابی به توافق تبادل اسرا گفت: در برهه فعلی هیچ چشم‌اندازی برای دستیابی به توافق وجود ندارد.

طبق گزارش خبرگزاری معا، گالانت مدعی شد: هیچ فرصتی برای مذاکره و توافق وجود ندارد و مقامات حماس به دنبال رخ دادن اتفاقی در راستای منافع خودشان هستند.

گالانت در ادامه در تکاپو برای کاهش فشارها بر رژیم صهیونیستی و مقصر جلوه دادن حماس ادعا کرد: نوعی سختگیری در موضع حماس وجود دارد. من گمان می‌کنم آنها به دلیل شرایط غزه در وضعیت دشواری قرار داشته و چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی با تاکید بر اینکه طرف آمریکایی در حال حاضر به طور فعال در مذاکرات شرکت نمی‌کند، گفت: هیچ یک از طرفین موضوعی برای مذاکره ندارند ومن صراحتاً در مورد مسائلی که می‌بینم با شما صحبت می‌کنم.

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه پس از این اظهارات با حالت سرخوردگی جلسه را ترک کردند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نسبت به تمرکز کابینه رژیم صهیونیستی بر جنگ با حزب‌الله و بی‌توجهی به سرنوشت فرزندان اسیر آنها در نوار غزه معترض هستند.

صهیونیست‌ها و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و ورود به جنگ با حزب‌الله لبنان، معترض هستند و او را به رها کردن اسرا متهم کرده‌اند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر) عملیات منحصر به‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جانشان را از دست دادند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس