کد خبر 1653055
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
آمار خیره‌کننده ایمن حسین در تیم ملی عراق

ستاره خط هجومی تیم ملی عراق از بازی ابتدایی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ در هر مسابقه‌ای برای تیم ملی کشورش بازی کرده موفق به گلزنی شده است.

به گزارش مشرق، طی این مدت تیم ملی عراق در ۱۴ مسابقه از جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی به میدان رفته و به شکل خیره‌کننده‌ای ایمن حسین در ۱۲ مسابقه موفق به گلزنی شده است. این بازیکن البته در دو دیدار برابر فیلیپین و کویت حضور نداشته و تیم ملی عراق به یک پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل فیلیپین و تساوی بدون گل مقابل کویت دست یافته است.

آخرین مصاف تیم ملی عراق هم دقایقی پیش مقابل کره‌جنوبی به پایان رسید که شاگردان کاساس خسوس کاساس در یک بازی پر گل و جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ در خاک کره جنوبی مغلوب شدند.

با این حال در این مسابقه هم آمار گلزنی ایمن حسین ادامه پیدا کرد و او موفق شد در حالیکه تیمش با یک گل از حریف عقب افتاده بود گل تساوی را وارد دروازه حریف کند ولی در ادامه شاگردان هونگ میونگ بو موفق شدند دو بار دیگر گلزنی کنند تا گل ابراهیم بایش در دقیقه ۶۴ فقط اختلاف را به حداقل برساند.

دو تیم مدعی کره‌جنوبی و عراق در گروه دوم رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی حضور دارند و در پایان دور چهارم مسابقات کره‌جنوبی با پیروزی برابر شاگردان کاساس ۱۰ امتیازی شد و عراق با ۷ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. عراقی‌ها امیدوارند با ادامه گلزنی ایمن حسین برای اولین مرتبه حضور در جام جهانی را به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان تجربه کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس