ادامه افشاگری درباره دعوای خانوادگی بایدن و نتانیاهو

خبرنگار و نویسنده سرشناس آمریکایی گفت که رئیس‌جمهور این کشور در گفت‌وگوهای خصوصی با دستیاران خود به دروغگویی نخست‌وزیر اسرائیل و کسانی که برایش کار می‌کنند، اذعان کرده است.

به گزارش مشرق، خبرنگار و نویسنده آمریکایی باب وودوارد که کتاب جدیدش به نام «جنگ» و اظهارات منتسب به بایدن در آن درباره نتانیاهو خبرساز شده، در مصاحبه با واشنگتن‌پست درباره این اظهارات گفت که بایدن در گفت‌وگو با دستیاران نزدیک خود فراتر رفته و گفته که «۱۸ نفر از ۱۹ نفری که برای نتانیاهو کار می‌کنند، دروغگو هستند».

پیش‌تر هم وودوارد گزارش داده بود که جو بایدن در بهار ۲۰۲۴ و در بحبوحه جنگ غزه در گفت‌وگو با یکی از نزدیکان خود نتانیاهو را «دروغگوی لعنتی»، «حرام‌زاده» و «بد» خوانده است.

این در حالی است که بایدن بارها و در بحبوحه کشتار اسرائیل در غزه در یک سال گذشته، با افتخار گفته که «صهیونیست است» و هیچ رئیس‌جمهوری در آمریکا به اندازه او به اسرائیل کمک نکرده است.

وودوارد هم به همین موضوع اشاره کرد و گفت که «ما (آمریکا) متحدان اسرائیل هستیم و بایدن به این موضوع پایبند است و سیاست او واقعاً طرف‌دار اسرائیل است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    آمریکا وقتی تاریخ انقضای نوکرهایش می رسه با یک ترفندی اونو از دور خارج می کنه مثل صدام جنایتکار، حالا نوبت نتانیابوِ تا گالانت رو جایگزین کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس