کد خبر 1653568
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
‌‌

شبکه «المسیره» بامداد پنجشنبه گزارش داد هواپیماهای متجاوز آمریکایی و انگلیسی، مناطق صنعاء و صعده را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از تجاوز نظامی ائتلاف غربی به رهبری آمریکا علیه خاک یمن خبر دادند. شبکه «المسیره» در خبری فوری گزارش داد که هواپیماهای متجاوز آمریکایی و انگلیسی، مناطق صعده و صنعاء (پایتخت یمن) را هدف قرار دادند. خبرنگار المسیره در پایتخت یمن گفت که ۳ موج حمله جنگنده‌های دشمن به صنعاء انجام شده است.

شبکه «المیادین» گزارش داد که شمال، جنوب، شرق و غرب استان صعده و همچنین ۳ منطقه در شهر صنعاء هدف حملات جنگنده‌های غربی قرار گرفته است.رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» نیز به نقل از منابع آمریکایی نوشت که ارتش آمریکا در این حملات از بمب‌افکن «بی-۲» استفاده کرده است. نیروهای مسلح یمن طی یک سال اخیر در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و لبنان، به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند.

آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ZA ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 1
    سران اتحادیه عرب مرده متحرک هستند، در صف انتظار نشسته‌اند تا مورد حمله امریکا و انگلیس قرار بگیرند. اتحادیه عرب باید تا الان امریکا و اروپا را تحریم می‌کرد.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 0
    خیلی خوب میشه که در ازای هر حمله به خاک یمن مقاومت عراق پایگاه های آمریکا در سوریه رو بزنه و این معادله رو رسماً ایجاد کنه تا غرب بدونه در ازای هر تجاوزی به مقاومت نیروها و سرمایه های اونها در هر جایی آسیب خواهد دید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس