کد خبر 1653744
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
مرگ تلخ و عجیب یک محیط‌بان در پاسگاه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: علت فوت حمید فلاح، محیط بان پارک ملی لار استان تهران در دست بررسی است و بعد از بررسی پزشکی قانونی به اطلاع افکارعمومی خواهد رسید.

به گزارش مشرق، جمشید محبت‌خانی ضمن تسلیت به جامعه محیط‌بانی و خانواده محترم حمید فلاح - محیط‌بان متوفی - اظهارکرد: علت درگذشت این محیط بان زحمتکش در دست بررسی است و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و علت فوت حتما به اطلاع عموم مردم ایران خواهد رسید.

وی درباره علت این حادثه که شب گذشته اتفاق افتاده است، افزود: دیشب سه نفر از محیط‌بانان پاسگاه کمردشت پارک ملی لار استان تهران، بعد از گشت‌زنی در منطقه برای استراحت و صرف شام وارد پاسگاه می‌شوند و حین استراحت دو نفر از محیط‌بانان متوجه می‌شوند که همکار دیگرشان بیهوش شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درادامه اظهارکرد: این دو محیط‌بان بلافاصله به فرماندهی پارک ملی لار بیسیم می‌زنند و آنها را در جریان می‌گذارند. فرماندهی پارک هم پیگیری می‌کند و اورژانس به محل فرستاده می‌شود.

محبت‌خانی در پایان گفت: با تایید اورژانس مشخص می‌شود که محیط‌بان حمید فلاح فوت شده است اما برای تشخیص دلیل فوت وی و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و منتظر پاسخ پزشکی قانونی در این باره هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، حمید فلاح - محیط‌بان متوفی - از نیروهای رسمی سازمان حفاظت محیط زیست ۳۷ ساله و فرزند جانباز بود که شب گذشته حین خدمت به دیار باقی شتافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس