به گزارش مشرق، کانال تلگرامی رب الناس منتشر کرد:

سنوار اگر با این تصویری که منتشر شده شهید شده باشد هم پاسخی به همه شبهات علیه خودش داده و هم معلوم شده که معجزه این یکسال یعنی جنگیدن مقابل دشمن سراسر تکنولوژیک در یک منطقه که نصف شهر تهران است را با ایمان و شجاعت و تدبیر خود رقم زده است.

تعداد زیادی از اسرایی که همچون سنوار در «تبادل آزادگان» سال ۲۰۱۱ مبادله شده بودند را می شناسم. با هر کدام نشستم می گویند ما در واقع باید شهید می شدیم و امیدی به آزادی هم نداشتیم و حالا در واقع در بخش اضافی عمرمان هستیم و جا دارد که خود را وقف مقاومت کنیم.

ابوابراهیم، یحیی سنوار هم از همین ها بود البته با یک ویژگی بسیار تشکیلاتی و قدرتمند که توانست از زمان حضورش در غزه اقدامات مهمی را رقم بزند و خصوصا پس از تصدی ریاست غزه در ۲۰۱۷ آنجا را به نقطه تکاپوی شبانه روزی بدل نمود تا برای حملات دشمن آماده شود که نتیجه آن را در این یکسال دیدیم.

غزه مظلوم و بدون امکانات است و همین که یکسال را مقابل این سگ هار ایستاده و هنوز از دشمن تلفات می گیرد یعنی اقدامات او جواب داده است و حمله پیش دستانه هفتم اکتبر او بجز صدمات جدی به پروژه رژیم، توانسته صدها اسیر رژیم را که ابزار مذاکره هستند کسب کند. چیزی که در صورت حمله اولیه رژیم -که محتمل بود- وجود نداشت.

اگر شهادت او تایید بشود او به آرزوی خودش رسیده و افتخار دفاع از عزت مردم خود و همه امت اسلامی را در کارنامه درخشانش دارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس