اطلاعیه مجلس درباره برداشت برخی رسانه‌ها از سخنان قالیباف

مجلس در اطلاعیه‌ای اظهار داشت مواضع قالیباف در قبال تحولات جاری لبنان متفاوت از جملاتی که در سخنرانی ایشان در مجمع پارلمان‌های جهانی و سفر اخیر ایشان به لبنان و همچنین گفتگو با رسانه‌ها بیان شد، نبود.

به گزارش مشرق، مجلس شورای اسلامی درباره برداشت برخی رسانه‌ها و انتشار مطالب مختلفی از بعضی برنامه‌های سفر اخیر رئیس مجلس به لبنان اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

آنچه از رئیس پارلمان ایران آقای قالیباف توسط رسانه‌ها برداشت شده کاملاً غیرصحیح است. مواضع ایشان در قبال تحولات جاری لبنان متفاوت از جملاتی که در سخنرانی ایشان در مجمع پارلمان‌های جهانی و سفر اخیر ایشان به لبنان و همچنین گفتگو با رسانه‌ها بیان شد، نبوده است.

این مواضع کاملاً صریح بوده و عبارت از این است که ایران از هر آنچه مورد تایید دولت و مقاومت لبنان برای دستیابی به آتش‌بس پایدار باشد حمایت می‌کند این همان موضعی است که در دیدار با آقای میقاتی هم مطرح شده است.

طبعاً هیچ طرفی نباید تصور کند می‌تواند بدون جلب نظر مقاومت به یک توافق سیاسی پایدار برسد. بر این اساس همکاری با اروپا برای کمک به آتش‌بسی است که مورد تایید مقاومت و دولت لبنان باشد، می‌تواند در دستورکار ایران باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    2 0
    اسراییل دنبال نابودی مقاومت است از غژچزه گرفته تا یمن تا ایران تا عراق تا لبنان اول مقاومت دم دستش را دارد ازبین می بره ما الان بشدت به مقاومت لبنان کمک کنیم مثل امریکا واعراب وطن فروش که پشت اسراییل هستند وحتی ضد انسانیترین کارهای اسراییل مباح می شمارند ما هم همین طور باید باشیم از تمام سلاحهایی که می تواند بازدارند باشه بتوانیم استفاده. کنیم اجر غیر از اینکار بکنیم بازی باختیم نه فقط دینمان را بلکه کشور هم را تز دست می دهیم
  • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    2 0
    پروژه بعدی دشمنان در لبنان کلید خورده و احساس میکنند حزب الله در موضع ضعف است،باید قدرت بیشتری از خودمان نشان دهیم تا دوست و دشمن در داخل و خارج حساب کار دستشان بیاید
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    3 0
    غزه با خاک یکسان شد فرمانده های اصلی شهید شدند و کلی فرمانده حزب الله هم رفت و هیچ نتیجه ای نداشت در صورت دخالت نکردن مقاومت و فقط حافظت از مرز لبنان الان ۲۰۰۰ لبنانی کشته نمیشدند در صورت تجاوز بی دلیل اسرائیل به لبنان بله اون موقع باید رو سر اسرائیل خراب میشد
  • نامدار IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    0 0
    تمام دنیای غرب در امور لبنان دخالت می کند دولت لبنان لالمونی می گیرد. هنوز که هنوز است بدوی هستند این اعراب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس