سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران طی پیامی شهادت یحیی ابراهیم حسن السنوار را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر سلامی طی پیامی شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس عالیقدر دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی را به ملت قهرمان فلسطین به ویژه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس عالیقدر دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی را به ملت قهرمان فلسطین به ویژه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

نام " شهید یحیی السنوار" از امروز در جوار نام‌های بلند آوازه مبارزان فلسطینی مانند احمد یاسین و اسماعیل هنیه که در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسیده‌اند می‌درخشد و آتش خشم مقاومت ضد صهیونیستی را شعله‌ورتر می‌سازد و به فضل الهی در آینده نه چندان دور غاصبان سرزمین مقدس را به خاکستر تبدیل خواهد کرد.

یحیی سنوار رزمنده‌ای شجاع و با صلابت و فرمانده‌ای خبیر و دلاور بود که در تبعید و آوارگی به دنیا آمد و با درک ظلم و جنایات صهیونیست‌ها از هنگامه کودکی و تجربه ۲۳ سال زندان و مقاومت و جانبازی، پایبندی به آرمان و مبارزه ضد صهیونیستی و تداوم سازماندهی مقاومت در پنهان را به راهبردی مستحکم و تأثیرگذار تبدیل کرد و در همراهی با سایر استوانه‌های مقاومت، از «حماس» سازمانی قدرتمند ساخت و پس از شهادت اسماعیل هنیه تا هنگامه شهادت نام او برای صهیونیست‌ها کابوسی دهشتناک بود که لرزه بر پیکر اهریمنان غاصب و حامیان آنان می‌انداخت.

او در جایگاه سمبل و نماد تمام عیار مبارزه و مقاومت ضد صهیونیستی در امت اسلامی و جهان عرب نورافشانی می‌کرد و با روحیه انقلابی و فرماندهی موفق در سطوح راهبردی و عملیاتی به ویژه در معماری عملیات‌های تاریخی «سیف القدس و «طوفان الاقصی» با فروپاشی هیمنه امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، جامعه صهیونی را دچار آشفتگی فاجعه بار راهبردی ساخت.

شهید سنوار عزیز، نه در اعماق تونل‌های مخفی غزه که در قلب میدان و روی زمین و در خطوط مقدم نبرد با نظامیان صهیونیست و با لباس رزم و در حال فرماندهی و هدایت رزمندگان مقاومت به فیض شهادت نائل آمد تا تصویرسازی‌های موهوم و دروغین رژیم صهیونیستی از او را رسوا کند.

به روح بلند و مطهر این شهید جلیل القدر درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم همانگونه که جریان مقاومت و حماس مقتدر با شهادت دکتر اسماعیل هنیه، تحت هدایت و نقش آفرینی حماسی "شهید ابو ابراهیم" از حرکت نایستاد، از این پس نیز یحیی سنوار فداکار و حماسه ساز دیگری هدایتگر صفوف مقاومت ضد صهیونیستی با قدرت افزون‌تر و ساختار مستحکم‌تر خواهد شد و به یاری خداوند متعال با بهره‌مندی از حمایت مردم مقاوم و مظلوم فلسطین و پشتیبانی و همراهی‌های هوشمندانه و مقتدرانه محور مقاومت که اینک با تبدیل به "جبهه بزرگ مقاومت" شیشه عمر و حیات ظالمانه و جنایت بار سگ هار آمریکا در منطقه را زیر پای مجاهدان مؤمن امت اسلامی قرار داده است، همچنان مهندسی قواعد میدان تقابل مقاومت فلسطین ضد صهیونیست‌های پلید و گرگ صفت تحت اراده مقاومت و در دستان با کفایت رزمندگان حماس و ادامه دهندگان راه "شهید سنوار" بوده و به دشمن صهیونی یادآوری می‌کند تصاعد جنگ و بحران راه گریز از باتلاق خودساخته نخواهد بود.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    1 1
    نتانیاهوی خون آشام باید به سزای اعمالش برسد
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    1 1
    یک پهپاد رو روی مغز نتانیاهوی جنایتکار باید منفجر کرد.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    1 1
    مرگ بر نتانیاهو
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    0 1
    لعنت خدا بر نتانیاهو
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    0 1
    شهیدالسنوارالگوواسطوره جوانان غیرتمندغزه بزرگترین درس ایثارومقاومت رابه جهان اسلام دادووقت آن رسیده که سران اعراب به خوانخواهی کودکان غزه ونسل کشی ویرانی مساجدغزه ولبنان بیدارشوند
  • امیر IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    0 1
    با درود و سلام بی پایان به ارواح طیبه شهدا و شهید مرد میدان معرکه یحیی سنوار ، بایسته است تا برای همه‌ی روزگارشان خواب و بیداری را بر این صهیونیست های حرامی و کثیف ، به یک آرزو تبدیل کنید . لازم است تا بخشی از تونل ها که در زیر بخش های بسیار بسیار مهم و کلیدی در سرزمین های اشغالی است بویژه فرودگاه ها و همچنین شناورها را منفجر کنید . هیچ دکلی از برج های راداری فرودگاه‌ها ، باراندازها نباید از صف نابودی برکنار بماند ‌‌. لانه سگ های هار منطقه در فلسطین اشغالی با بمب‌های شیمیایی دفن شوند . وگرنه سرانجام ، هزینه های بسیار سنگینی باید پرداخت کنیم . بازخورد این عملیات ، آشکارا عقب نشینی اروپای مزدور و کثیف و یانکی های حرامی بدون قلاده خواهد بود . ان‌شاءالله والسلام
  • مهدی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    0 0
    شهید سنوار عزیز در مکتب سیدالشهدا تربیت شد و خودش را قربانی کرد برای آزادگی،نگذاشت دشمنانش طبق یک برنامه با فرمان نتانیاهو شیطان و آمریکای پلید غافلگیرانه ترور کنند،ایستاده در غبار و خون همچون امام حسین آزاده جانش را نثار امت رسول الله کرد،نصر من الله و فتح قریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس