‌

جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی به مناسبت شهادت یحیی السنوار، گفت که اشغالگران با ترور تلاش دارند بر شکست خود سرپوش بگذارند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی نجباء با صدور بیانیه‌ای در خصوص تأیید شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: به برادران مجاهدمان در حماس، شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش مقاومت اسلامی را تبریک می‌گوییم؛ شجاع‌مردی که همچون دیگر فرماندهان شهید، در میادین نبرد همواره پیشتاز بود و عقب نمی‌نشست.

نجباء افزود: «پاداش حرکت در مسیر جهاد، شهادت است و مسیر شرافتمندانه محور مقاومت، خط مبارکی است آغشته به خون‌های مطهر که زمینه رهایی از بند اشغالگری را فراهم می‌کند».

این گروه مقاومت عراقی تأکید کرد که اشغالگران که ضعف‌هایشان بر جهانیان آشکار شده، اکنون با ترفند ترور، بر شکست‌های میدانی خود سرپوش می‌گذارند و «این مصداقی است از کلام سید مقاومت، شهید نصرالله، که رژیم صهیونیستی را سست‌تر از خانه عنکبوت توصیف کرد».

جنبش نجباء در پایان تأکید کرد: «بار دیگر تأکید می‌کنیم که تا آزادی قدس و پاکسازی آن از نجاست وجود صهیونیست‌ها، هم در گفتار و هم در عمل، شانه‌به‌شانه برادران‌مان در جنبش حماس ایستادگی خواهیم کرد».

«خلیل الحیه» مسئول دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، بعدازظهر امروز (جمعه)، در پیامی که از شبکه «الاقصی» پخش شد شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش را رسما تایید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس