کد خبر 1653972
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
پیام اژه‌ای در پی عملیات موشکی سپاه پاسداران

رئیس قوه قضاییه در پیامی به مناسبت شهادت یحیی سنوار، تاکید کرد: صهیونیست‌های سفاک و غاصب باید بدانند که با ادامه جنایت همزمان با استمرار سکوت مجامع به ظاهر حقوق بشری به پایان راه نزدیک شده‌اند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پی شهادت یحیی سنوار، از رهبران و مجاهدان بزرگ فلسطینی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُوا مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَیۡهِ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلࣰا

رهبر مجاهد و برجسته‌ی فلسطینی جناب آقای یحیی سنوار پس از سال‌ها جهاد و مبارزه‌ی سلحشورانه و مبتکرانه در راه آزادی قدس شریف، به لقاءالله پیوست و طعم گوارای شهادت را که آرزومند آن بود چشید.

صهیونیست‌های سفاک، طی سالیان متمادی بویژه در یک سال اخیر و پس از ضربه ترمیم‌ناپذیر طوفان‌الاقصی بر پیکره‌ی فرسوده رژیم غاصب‌شان، مستمراً به دنبال ردی از این شهید والامقام برای ترور او بودند و این مجاهد فی‌سبیل‌الله بارها شجاعانه و متهورانه اعلام داشت که با آغوش باز شهادت در راه خدا و آزادی قدس شریف را می‌پذیرد، اما تن به زندگی ذلت‌بار و زیستن در زیر سایه صهیونیست‌های متجاوز نمی‌دهد.

خداوند این شهید والامقام و این مجاهده نستوه و پرشهامت را با شهدای صدر اسلام محشور نماید و بر درجات او بیفزاید.

صهیونیست‌های سفاک و غاصب نیز باید بدانند که با ادامه جنایت همزمان با استمرار سکوت مجامع به ظاهر حقوق بشری به پایان راه نزدیک شده‌اند و اضمحلال‌شان قطعی است و این جنون و آدمکشی‌ها و نسل‌کشی‌ها دوایی برای زخم ناسور و هلاک‌کننده‌ی عارض شده بر موجودیت نامشروع شان نخواهد بود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس