اسرائیل دست به دامان شرکت‌های خصوصی برای تعمیر تانک‌های خود

ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در تاریخ این رژیم، برای تعمیر خودروهای زرهی و نفربرهای خراب شده خود، از شرکت‌های خصوصی کمک می‌گیرد.

به گزارش مشرق، در بحبوحه فرسودگی گسترده ماشین آلات جنگی رژیم صهیونیستی و نیاز مبرم این رژیم به آنها در سایه ادامه تجاوزات به نوار غزه و جنگ علیه لبنان؛ روزنامه یدیعوت آحارانوت گزارش داد که وزارت جنگ این رژیم برای نخستین بار مناقصه‌ای را در مقابل شرکت‌های خصوصی برای تعمیر ماشین آلات جنگی آسیب دیده خود طی ماه‌های آتی مطرح می‌کند.

این روزنامه نوشت، تعمیر این ماشین آلات شامل تانک‌های مرکاوا، خودروهای تایگر و خودروی زرهی ایتان و دیگر ماشین آلات جنگی می‌شود. تا پیش از این تعمیر این ماشین آلات به صورت انحصاری در اختیار MSHA مرکز تعمیر و نگهداری وابسته به ارتش رژیم اشغالگر قرار داشت.

روزنامه مذکور نوشت، این مرکز نمی‌تواند به این تعداد زیاد از تانک‌ها، خودروهای زرهی و نفربرهای خراب شده برای تعمیر آنها رسیدگی کند.

یدیعوت آحارانوت تعداد این ماشین آلات آسیب دیده را ذکر نکرد، اما عنوان داشت که جنگ ادامه یافته از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ باعث فرسایش گسترده ماشین آلات جنگی زرهی شده است که نیازمند تعمیر هستند و به این منظور ارتش رژیم صهیونیستی شروع به استخدام متخصصان بازنشسته در امور فنی برای کمک به این اقدامات کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 2
    جالب این هستش در این وضعیت جنگی هم حاضر نیستن قرارداد رو به یه شرکتی که پارتی داره بدن دارن مناقصه برگزار می کنن
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      1 0
      مگه تعمیر دوچرخه هست که هر کسی بتواند تعمیر بکند! در ثانی از کجا میدانی در مناقصه پارتی بازی نخواهد کرد؟
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    1 0
    وارد مناقصه شوید و همان کاری را که در پیجر ها کردند را در ادوات نظامی آنها انجام دهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس