خانواده نتانیاهو خواهان تشدید اقدامات حفاظتی از آنها شدند

در پی حمله پهپادی لبنان که به محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریه در تل آویو اصابت کرد، خانواده نتانیاهو خواهان مجموعه اقداماتی برای تشدید محافظت از آنها شده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند از فهرست خواسته‌هایی که در پی هدف قرار گرفتن محل اقامت خانواده نتانیاهو در قیساریه، در حال تدوین است، می‌توان به بازسازی و حفاظت جامع در تمامی محل‌های اقامت یعنی در قیساریه، خیابان غزه و بالفور اشاره کرد که این امور بدون محدودیت بودجه انجام می‌شود.

رسانه‌های این رژیم همچنین گزارش دادند که خانواده نتانیاهو درخواست دیگری را مبنی بر افزایش حفاظت شاباک از نخست وزیر و خانواده‌اش و و فعال‌سازی سیستم‌های پارازیت GPS در نزدیکی اقامتگاه‌ها و اطراف کاروان نخست‌وزیر مطرح کردند.

طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، خانواده نتانیاهو همچنین خواستار تشدید سیستم رهگیری در مناطق مربوطه و پوشش هوایی ۲۴/۷ شدند که امکان رهگیری جنگنده‌ها یا هلیکوپترها را فراهم می‌کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که خانواده نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین خواهان این شده‌اند که سریعا مسکن جایگزین دائمی برای آنها پیدا شود که حداکثر نیازهای حفاظتی را تا پایان کار مرمت در قیساریه برآورده کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    2 0
    نتانیاهوی ترسو و بزدل
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    1 0
    هزارتا هم محافظ برای خودت بزاری در امان نخواهی بود قاتل کودک کش
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    2 0
    هلاکتت نزدیک است نتانیاهوی جنایتکار تو باید تقاض جنایت هایت را پس بدهی
  • صادق IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    2 0
    قبرستان‌بهترین‌منزل‌جایگزین‌برای‌نتانیاهو‌وخانواده‌اش‌می‌باشد‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس