انتقام بارسلونا از بایرن مونیخ در شب پیروزی اینتر و طارمی در سوئیس

در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا با درخشش ستاره برزیلی خود بایرن مونیخ را درهم کوبید.

به گزارش مشرق، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چند دیدار در اقصی نقاط قاره سبز پیگیری شد.

در حساس‌ترین بازی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف بارسلونا رفت. به طور حتم تقابل هانسی فیلیک با تیم سابق خود یکی از اتفاقات مهم این بازی نیز خواهد بود.

در همان ثانیه‌های ابتدایی رافینیا روی یک حرکت انفرادی خیلی زود گل نخست بازی را وارد دروازه بایرن مونیخ کرد تا بارسا با توپ پر بازی را آغاز کند.

دقیقه ۱۸ هری کین موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند تا همه چیز برابر شود. دقیقه ۳۷ اینبار نوبت رابرت لواندوفسکی بود که دروازه تیم سابق خود را باز کند تا بارسا ۲ بر یک پیش بیافتد.

انتقام بارسلونا از بایرن مونیخ در شب پیروزی اینتر و طارمی در سوئیس

دقیقه ۴۴ رافینیا کاپیتان بارسلونا با یک شوت تماشایی موفق شد گل دوم خود و گل سوم بارسلونا را وارد دروازه باواریایی‌ها کند تا در نهایت نیمه نخست با برتری ۳ بر یک بارسایی‌ها به پایان برسد.

شاگردان فیلیک نیمه دوم را نیز با گل شروع کردند. دقیقه ۵۶ رافینیا هت‌تریک کرد تا بارسلونا ۴ بر یک پیش بیافتد. در پایان بلوگرانا با نتیجه ۴ بر یک بایرن مونیخ را شکست داد تا از این تیم انتقام بگیرد.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس امشب در همین ساعت لایپزیش در خانه پذیرای لیورپول بود.

دقیقه ۲۷ داروین نونیز روی پاس صلاح توانست گل اول لیورپول را به ثمر برساند. نیمه نخست نیز در نهایت با همین یک گل به سود قرمزها خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز همین برتری باقی ماند تا شاگردان آرن اسلوت با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهند و ۹ امتیازی شود.

انتقام بارسلونا از بایرن مونیخ در شب پیروزی اینتر و طارمی در سوئیس

اینترمیلان نیز در حضور ۷۶ دقیقه مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در مقابل یانگ‌بویز سوئیس در شرایطی که تا دقیقه ۹۰ گلی رد و بدل نشده بود با تک گل مارکوس تورام موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

سایر نتایج هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

آتالانتا صفر - سلتیک صفر

برست یک - لورکوزن یک

منچسترسیتی ۵ - اسپارتا پراک صفر

بنفیکا یک - فاینورد ۳

دینامو زاگرب ۲ - سالزبورگ صفر

اتلتیکو مادرید یک - لیل ۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس