کد خبر 1655920
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
دست‌درازی عمو به برادرزاده یتیمش | همسر مرد شیطان‌صفت از آنها فیلم می‌گرفت

در پی شکایت یک مرد از برادرش به اتهام دست‌درازی به برادرزاده ۱۰ ساله‌شان، حکم جلب این مرد شیطان‌صفت صادر شد.

به گزارش مشرق، ۴ ماه قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی از برادرش به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند سال قبل برادر بزرگم فوت کرد و همسرش نیز ازدواج کرد و رفت. از آنجا که پسر کوچکی داشتند، من سعی می‌کردم مراقب او باشم و جای خالی پدرش را پر کنم.

وی ادامه داد: تا اینکه چند هفته قبل به یکباره متوجه تغییر رفتارهای برادرزاده ۱۰ ساله‌ام شدم. او افسرده و گوشه‌گیر شده بود و بی‌دلیل گریه می‌کرد. خیلی ناراحت بودم و بارها پیگیر علت این تغییر رفتارش شدم که برادرزاده‌ام گفت دیگر نمی‌خواهد درس بخواند.

شاکی اظهار کرد: ابتدا فکر کردم مشکلی در مدرسه‌اش پیش آمده، اما با تحقیق و پیگیری زیاد رازی برایم برملا شد که از شدت ناراحتی داشتم سکته می‌کردم. فهمیدم برادر کوچک‌ترم این بچه را آزار داده و همسرش نیز از آنها فیلم تهیه کرده است. وقتی مخفیانه تلفن همراه برادرم را برداشته و فیلم را دیدم، شوکه شدم و به سراغ برادرم رفتم و با او درگیر شدم که او از ترسش فرار کرد.

با این شکایت و اعلام موضوع به بهزیستی، پسربچه به پزشکی قانونی معرفی شد و وقتی کارشناسان آزار و اذیت وی را تأیید کردند، با تشکیل پرونده قضایی کودک به بهزیستی سپرده شد و سپس پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.

جلسه تحقیق در دادگاه

در ابتدای این جلسه کودک به همراه نماینده سازمان بهزیستی در دادگاه حاضر شدند.

همسر متهم که به دادگاه احضار شده بود، به قضات گفت: شوهرم من را وادار کرد از آنها فیلم بگیرم و من هم از ترسم این کار را انجام دادم و حالا هم پشیمان هستم.

پسربچه نیز که از ابتدای جلسه مدام اشک می‌ریخت و گریه می‌کرد، به دلیل شرایط روحی نتوانست حرف بزند.

در پایان جلسه تحقیقات قضات با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده حکم جلب متهم فراری را صادر کردند تا پس از بازداشت محاکمه شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس