به گزارش مشرق، کانال تلگرامی رب الناس منتشر کرد:

نتانیاهو در واقع قصد دارد در شمال غزه، راه پدر تروریسم دولتی صهیونیزم، یعنی «بن گوریون» را برود که رسما با تهیه طرح «دالت» در ۱۹۴۸ به یک پاکسازی نژادی کامل در روستاهای فلسطینی دست زد و هزاران بیگناه را قتل عام کرد!

اینکه پاکسازی نژادی را به قاتلان مردم مظلوم بوسنی و هرزگوین نسبت داده اند ناشی از نفوذ لابی های صهیونی در ساختارهای جهانی است والا قبل از کشتار بیگناهان بوسنیایی در اوایل دهه نود، مسلمانان فلسطینی قتل عام و به مهاجرت اجباری وادار شده بودند.

در این شرایط نه محکوم کردن فایده دارد نه امید بستن به حاکمان ترسو یا خائن کشورهای اسلامی! می پرسید چه باید کرد؟ راهی جز «افزایش سطح مطالبات» ملت های منطقه نمی‌شناسم! اگر کسی توانی دارد باید این موج را ایجاد کند. البته باید میدان هم ولو محدود درگیر این مطالبات بشود.

کمپین های جدی و موثر رسانه ای نیاز داریم: باید از دولت مصر تقاضای حرکت ارتش را داد. باید از مردم مصر تقاضای بستن سفارت رژیم و آمریکا را کرد. باید از علمای الازهر تقاضای تحصن در رفح داشت. باید عشایر اردنی را به کمک فراخواند و...باید مطالبات را افزایش داد تا شاید تکانی ایجاد شود کما اینکه فلسطینی ها مردم جهان را به محاصره سفارت رژیم و آمریکا تشویق می‌کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس