پیام رزمندگان حزب‌الله از خط مقدم به دوستداران مقاومت +فیلم

منابع عبری زبان به صورت رسمی اعلام کردند در درگیری‌های شب گذشته با حزب الله در جنوب لبنان، ۵ نظامی دیگر این رژیم به هلاکت رسیدند.

سرویس جهان مشرق - به نوشته روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، با وجود اقدام اسرائیل در «قتل شماری از رهبران حزب‌الله و ادعایش در نابود کردن بخش زیادی از توانمندی‌های نظامی‌اش، حزب‌الله همچنان پابرجاست و نابود نشده است و این پتانسیل را دارد که اسرائیل را به یک جنگ فرسایشی طولانی بکشاند». بر اساس این گزارش، حزب‌الله در نبردهای زمینی در جنوب لبنان علیه نیروهای اسرائیلی مقاومت می‌کند، کمین می‌گذارد و حملات پهپادی و موشکی در عمق اسرائیل را تشدید می‌کند.

در همین راستا نیز، حزب‌الله بیش از یک سال است که برای اعلام همبستگی با فلسطینی‌ها در غزه به‌سوی اسرائیل موشک شلیک می‌کند و این حملات موجب شده که شمال فلسطین اشغالی از شهرک‌نشینان خالی شود و بر اسرائیل هزینه تحمیل کند. وال‌استریت ژورنال درباره عملیات زمینی در جنوب لبنان نیز نوشت که هدف اسرائیل از این عملیات، دور کردن حزب‌الله از مرز و توقف حملاتش بود. اما حزب‌الله بر شدت حملاتش افزوده است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه به حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو در قیساریه واقع در بیش از ۴۰ مایلی مرز لبنان اشاره کرد و نوشت: این «دومین بار در یک هفته اخیر بود که این گروه توانایی خود را برای نفوذ با پهپاد به پدافند هوایی اسرائیل نشان می‌دهد».

۰۰:۴۰ - حمله هوایی به ضاحیه بیروت

جنگنده های ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله ای جدید به ضاحیه بیروت، منطقه العمروسیة را مورد هدف قرار دادند.

۰۳:۲۰ - حملات پهپادی مقاومت عراق به نقاط مختلف سرزمین های اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد مجددا مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در نقاط مختلف سرزمین های اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داد. بر اساس این گزارش، مقاومت عراق در اولین عملیات هدفی مهم را در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد مورد هدف قرار داد.

حملات پهپادی مقاومت عراق به سرزمین های اشغالی

در دومین عملیات نیز هدفی مهم در ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی توسط پهپادهای مقاومت عراق مورد هدف قرار گرفت.

۰۴:۰۰ - حمله صهبونیست‌ها به هتل خبرنگاران در جنوب لبنان

به گزارش شبکه المیادین، رژیم صهیونیستی به هتلی در روستای «حاصبیا» در استان النبطیه در جنوب لبنان حمله کرد. به گفته المیادین این هتلی است که خبرنگاران و عکاسان خبری در آن اقامت داشتند.

نفوذ یک پهپاد از مرز سوریه به سرزمین های اشغالی/ گزارش رسانه های عبری زبان از هلاکت ۵ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان/ حزب الله مجددا قیساریه را هدف حمله قرار داد/ حمله ارتش رژیم صهیونیستی به هتل خبرنگاران + عکس و فلیم
حمله به محل خبرنگاران در جنوب لبنان

سازمان امدادرسانی لبنان در اطلاعیه خود از شهادت ۳ خبرنگار در حمله هوایی به هتل خبرنگاران در روستای «حاصبیا» واقع در جنوب لبنان خبر داد.

۰۷:۱۰ - حمله موشکی حزب‌الله به شمال سرزمین های اشغالی

رسانه های عبری اعلام کردند که آژیرهای خطر در قیساریه، بنیامین و اطراف آنها در جنوب حیفا به صدا درآمد. منابع اسرائیلی از صدای انفجارهای بزرگ در جنوب حیفا خبر دادند.

۰۷:۳۰ - هلاکت ۵ متجاوز صهیونیست جنوب لبنان

منابع عبری زبان به صورت رسمی اعلام کردند در درگیری‌های شب گذشته با حزب الله در جنوب لبنان، ۵ نظامی دیگر این رژیم به هلاکت رسیدند. این منابع تاکید کردند که علاوه بر کشته شدن ۵ نظامی، ۲۰ نظامی دیگر نیز در این حمله کشته شدند که حال ۴ نفر از مجروحان وخیم است.

نفوذ یک پهپاد از مرز سوریه به سرزمین های اشغالی/ گزارش رسانه های عبری زبان از هلاکت ۵ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان/ حزب الله مجددا قیساریه را هدف حمله قرار داد/ حمله ارتش رژیم صهیونیستی به هتل خبرنگاران + عکس و فلیم
۵ نظامی صهیونیست که در جنوب لبنان به هلاکت رسیدند

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) تاکنون ۸۹۰ نظامی اسرائیلی کشته شدند. این وزارتخانه تاکید کرد که ۸۰۸ نفر از کشته شدگان از افسران و نظامیان ارتش، ۷۵ نفر از نیروهای پلیس و ۷ نفر نیز از نیروهای سازمان اطلاعات داخلی "شاباک" هستند.

۰۹:۳۰ - حیفا همچنان آماج حملات موشکی حزب‌الله

دقیایقی قبل بیش از ۵ موشک از لبنان به سمت حیفا و الکریوت شلیک شد. صدای انفجارهای مهیب در کریات یام گزارش شده است.

۱۱:۰۰ - پایگاه کرمل هدف حمله قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام کرد در دور جدید حملات، پایگاه نظامی کرمل در جنوب حیفا را با موشک‌های پیشرفته هدف قرار داده است.

خسارات ناشی از حملات حزب الله لبنان

۱۱:۳۰ - حملات رزمندگان فلسطینی علیه نیروهای اشغالگر در جبالیا

قسام اعلام کرد یکی از مجاهدان تک تیرانداز این گردان‌ها یک نظامی اشغالگر اسرائیلی را در منطقه الرزان در شمال جبالیا در شمال نوار غزه با تفنگ تک‌تیراندازی الغول هدف قرار داده است. مجاهدان قسام همچنین در کمینی ترکیبی در نزدیکی مسجد شهید عماد عقل در شرق جبالیا، دو نفربر اسرائیلی را با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ و تاندوم و یک بولدوزر نظامی از نوع D۹ را هم با یک بمب هدف قرار دادند.

۱۲:۰۰ - گزارش نفوذ یک پهپاد از سوریه به سرزمین های اشغالی

منابع عبری زبان از نفوذ یک پهپاد از سوریه به شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند. جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال طبریا خبر داده است. رسانه های صهیونیستی تاکید کردند که نیروی هوایی رژیم همچنان در تعقیب این پهپاد است و هنوز نتوانسته آن را ساقط کند.

۱۳:۵۰ - زخمی شدن تعدادی نظامی صهیونیست در حمله راکتی حزب الله

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند در حمله حزب الله به شمال فلسطین اشغالی، یک موشک مستقیما به ساختمانی در شهرک "شومرا" اصابت کرده است. به گفته منابع صهیونیستی بر اثر این حمله موشکی تعدادی نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

محل اصابت موشک حزب الله به شهرک شومرا در الجلیلی

برخی از گزارش ها حاکی از کشته شدن چند نظامی صهیونیست است. اسرائیل هیوم نیز اعلام کرد در حمله موشکی حزب الله به شومرا،  ۶ صهیونیست زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس