حسن روشن

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به ریزه کاری‌هایی که در پوستر باشگاه‌های استقلال در نظر گرفته شده خیلی بعید است که این اشتباه سهوی بوده باشد.

به گزارش مشرق، حسن روشن بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اتفاق جنجالی صورت گرفته در پوستر منتشر شده از سوی باشگاه استقلال تصریح کرد: با وجود تصویر کاکوتا که افسار یک اسب را در دست دارد و در بین کوه و جنگل پشت به قلعه فلک الافلاک در حال حرکت است خیلی بعید است که این اشتباه سهوی صورت گرفته باشد. وقتی یک طراح تا این اندازه با دقت در جزئیات عمل کرده چرا باید چنین اشتباهی را مرتکب شود.

وی افزود: واقعا باعث تاسف است که باشگاه بزرگ استقلال را در شرایط این چنینی قرار می دهند که بخواهد بابت اشتباه زشت یک نفر از طرف میلیون‌ها طرفدارش از بخشی از مردم این کشور عذرخواهی کند. بعد می گویند چرا یک دیوانه باید سنگی را درون چاه بیندازد که ۱۰۰ نفر عاقل نتوانند آن را در بیاورند. این اتفاقات که می افتد تازه آدم می فهمد قدیمی ها چه می گفتند.

بعید است این اشتباه زشت از استقلال سهوی باشد/ قطعاً این آبروریزی از مدیریت باشگاه نشأت می‌گیرد

یکی از سرشناس ترین پیشکسوتان استقلال ادامه داد: البته این را باید از چشم مدیریت باشگاه دید که در انتخاب افراد برای قرار گرفتن در جایگاه مهمی مثل روابط عمومی باشگاه که زبان این مجموعه است و یا افرادی که این قبیل اقدامات را انجام می‌دهند دقت عمل به خرج نمی‌دهند. وقتی مدیریت باشگاه این همه مشکلات ظرف ماه‌های اخیر برای این مجموعه ایجاد کرده است را می‌بینیم بروز اشتباهات و آبروریزی‌های این چنینی چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

حسن روشن خاطرنشان کرد: امیدوارم این آخرین اشتباه این چنینی در ارتباط با بی حرمتی نسبت به اقوام عزیز ایرانی باشد. حالا با وجود این اتفاق زشت از سوی مسئولان باشگاه، خوشحال‌تر می‌شوم که در مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال شرکت نکردم. چون از من هم دعوت شد که بروم اما واقعا در برهه کنونی با این مدیریت باشگاه هرچه آدم از این مجموعه دورتر باشد بیشتر به نفعش است.

وی در رابطه با بازی امروز استقلال با سرمربی جدید و اینکه چه پیش‌بینی از شرایط سرمربی آفریقایی استقلال دارد توضیح داد: ما به هیچ عنوان این فرد را نمی‌شناسیم اما من فکر می‌کنم از الان تا فرا رسیدن عید باید به او فرصت داد تا با استقلال کار کند اگر توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند که هیچ، ولی اگر نتوانست آن وقت دیگر باید فکر اساسی برای این باشگاه بکنیم. متاسفانه استقلال در شرایط فعلی با این نوع مدیریت و این افراد که ادعا می‌کنند زمانی صبا باتری را به آسیا برده‌اند راه به جایی نمی‌برد. من به آقای شهریاری گفتم دوست عزیز! اینجا با صبا باتری فرق می‌کند. اگر شما در صبا باتری اول فصل با یک شلوار تا پایان فصل می‌رفتید اینجا باید ۵ دست شلوار روی هم بپوشید چون در طول مسیر سختی‌های کار در استقلال یکی یکی شلوارهای تان را پاره می‌کند. اما ظاهرا حرف‌های بنده خیلی جدی گرفته نشده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    شاید شخص طراح هوادار متعصب بی ادب بوده است
  • حیدر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    آقای روشن عزیز!!! اگر به صفحه کلید نگاه کنی متوجه فاصله کم این دو تا حرف میشی عزیزم! لطفا تو زمین دیگران نمون!!!!
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    اینقدر رند و موذی هستن
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    آتش بیار معرکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس