واکنش عضو هیات مدیره به شایعه برکناری سمیعی: برای مدیرعاملی به استقلال نیامدم/ مصطفی کارخانه: شهریاری دانشمند است!

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: درحال حاضر من ورزشی‌ترین عضو هیأت مدیره هستم اما جایگزین سمیعی نمی‌شوم.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه درمورد آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با خیبر خرم آباد گفت: ابتدا از صمیم قلب دعا می‌کنم که در بازی امروز نتیجه به سود استقلال تمام شود، چراکه می‌دانم هواداران چقدر دوست دارند که استقلال همیشه پیروز شود. خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و با کمترین مشکل به مصاف حریف خواهد رفت. سرمربی جدید هم آمده و کارش را آغاز کرده است؛ امیدوارم بازیکنان و کادر فنی خیلی زود با هم هماهنگ شوند تا استقلال به روزهای خوب خود بازگردد.

وی درمورد انتقاداتی که این روزها نسبت به مدیریت باشگاه می‌شود، گفت: هلدینگ تمام تلاش خود را کرده تا بهترین شرایط برای استقلال ایجاد شود. مسئولان هلدینگ وارث میلیاردها تومان بدهی بودند که بخش زیادی از آن را پرداخت کردند. مدیریت باشگاه هم بعد از کش‌وقوس‌هایی که ایجاد شد سرانجام به گزینه نهایی سرمربیگری رسید و حالا همه امید داریم با حضور سرمربی جدید استقلال به روزهای خوب خود برگردد که برای این اتفاق استقلال به زمان نیاز دارد.

کارخانه با بیان اینکه نکونام در فصل گذشته کمی بدشانس بود، افزود: اعتقاد دارم که استقلال فصل گذشته با نکونام روند بسیار خوبی داشت و به اعتراف مسئولان فدراسیون در نهایت هم با گل آفساید تیم حریف، قهرمانی از استقلال گرفته شد. با تمام این تفاسیر در روزهای اخیر برای انتخاب سرمربی جدید با گزینه‌های مختلفی صحبت شد اما برخی‌ها از داخل سنگ‌اندازی می‌کردند و مانع حضور گزینه مدنظرمان در ایران می‌شدند. با این شرایط شهریاری و سمیعی و … عزم خود را جزم کردند و توانستند با موسیمانه به توافق برسند.

وی خاطرنشان کرد: هیأت مدیره تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات مرتفع شود. تصور می‌کنم چون من ورزشی‌ترین‌ عضو هیأت مدیره هستم این روزها انتقادات زیادی نسبت به من مطرح می‌شود اما سوالم این است که مدیریت ورزشی چه ربطی به رشته دارد؟ من والیبالی‌ام اما باید بدانیم که والیبال و فوتبال هر دو از رشته‌های تیمی هستند و هر دو را هم می‌توان با برنامه ریزی مدیریت کرد. من هم اگر رزومه‌ام مشخص نبود قطعا دوستان برای کمک به سراغم نمی‌آمدند. حالا که اینجا هستم تمام تمرکزم روی استقلال است و خودم را یک استقلالی متعصب می‌دانم. با تمام این صحبت‌ها باید شایعات روزهای اخیر درمورد اینکه من قرار است جایگزین سمیعی شوم‌ را تکذیب کنم، چون تمام اعضای هیأت مدیره با قدرت درحال انجام وظایف خود هستند و همگی به فکر بالا رفتن پرچم استقلال هستند.

منبع: میدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    ورزشی ربطی نداره تو برو به والیبال کمک کن
  • عباس FR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    مادامی که شهریاری کارخانه سمیعی در استقلال هستن نابودی استقلال حتمیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس