پیدا شدن دختر ۱۹ ساله با تلاش‌های کارآگاهان

رئیس پلیس آگاهی تهران از پیدا شدن دختری که از غرب کشور به تهران آمده بود خبر داد و گفت: این دختر به همراه مردی که در فضای مجازی آشنا شده بود پیدا شد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: تابستان امسال، گزارش مفقود شدن یک دختر ۱۹ ساله در غرب کشور، به مراجع قضائی اعلام شد. پدر این زن مدعی بود که دخترش از منزل خارج شده و از سرنوشت او خبری در دست نیست. پلیس بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کرد و مشخص شد که زن مفقود شده از طریق قطار به تهران سفر کرده است که پرونده برای رسیدگی تخصصی به اداره چهارم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره چهارم با بررسی دوربین‌های مداربسته ایستگاه راه‌آهن تهران مشاهده کردند که دختر مفقود شده همراه مرد جوانی از ایستگاه خارج و سوار یک تاکسی زرد سمند می‌شود. مالک این تاکسی شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد و او در تحقیقات اظهار داشت که دختر مذکور همراه مرد جوانی را به مقصد میدان امام خمینی رسانده است و اطلاعات بیشتری ندارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با استفاده از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، کارآگاهان دریافتند که گوشی دختر جوان پس از مفقود شدن، با سیم‌کارت دیگری فعال شده است. همچنین، تحقیقات بیشتر نشان داد که دختر مذکور به همراه مرد جوان به یک هتل در تهران مراجعه کرده و خود را به‌عنوان زن و شوهر معرفی کرده‌اند. این دو نفر در هتل مشغول به کار بودند و در بخش سرایداری هتل اقامت داشتند.

وی افزود: کارآگاهان اداره چهارم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، به هتل مراجعه و هر دو نفر را دستگیر کردند. مرد جوان در بازجویی‌ها اعتراف کرد که چندین ماه پیش با دختر مذکور در فضای مجازی آشنا شده و نقشه‌ای برای فرار طراحی کرده‌اند. آن‌ها تصمیم گرفته بودند که برای مخفی ماندن و امرار معاش با نام‌های مستعار در هتل کار کنند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: با دستگیری متهمان و پیدا شدن دختر مفقود شده، پرونده به دادسرای مربوطه ارجاع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    0 0
    چند وقت دیگر دختری به دست پدرش کشته شد... .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس