کد خبر 1656673
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
سی‌ان‌ان: خیابان‌های ایران پس از حمله اسرائیل آرام است

داستان را از زبان رسانه‌های صهیونیستی بشنوی خنده‌دارتر است! یکی با تمسخر نوشته است «‌هنگام حمله، ما در اسرائیل بیدار بودیم ولی مردم ایران خواب بودند. معلوم نیست ما حمله کرده بودیم یا آنها»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از حمله صبح دیروز رژیم صهیونیستی چه خبر؟! دو سه هفته بود که خیلی قُمپز در می‌کردند و لاف می‌زدند که چنین می‌کنیم! و چنان می‌کنیم! و... حالا صبر کنید تا ببینید! بالاخره چه کردند؟!

گفتم: به قول خودشان ۱۴۰ جنگنده را در عملیات شرکت داده بودند. پدافند هوائی کشورمان خوش درخشید و در نهایت به چند نقطه آسیب‌های جزئی وارد کردند و رفتند.

گفت: یعنی کوه رژیم صهیونیستی موش زائید!‌...

گفتم: داستان را از زبان رسانه‌های صهیونیستی بشنوی خنده‌دارتر است! یکی با تمسخر نوشته است «‌هنگام حمله، ما در اسرائیل بیدار بودیم ولی مردم ایران خواب بودند. معلوم نیست ما حمله کرده بودیم یا آنها»! لاپید، نخست‌وزیر اسبق رژیم از ناچیز بودن حمله عصبانی شده و گفته است حمله نظامی بود یا فشفشه‌پرانی؟صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی هم هنگام حمله ایران به پناهگاه می‌رفتند و هم هنگام حمله خودشان از ترس تلافی ایران به پناهگاه‌ها رفته بودند. اما مردم در ایران روی پشت‌بام‌ها ایستاده بودند که ببینند چه خبر است.

گفت: پس آن‌همه سر و صدا و قُمپز در کردنشان چه نتیجه‌ای داشت و برای چی بود؟!

گفتم: دو احتمال وجود داشته. اول آن که می‌دانستند حمله رعدآسای ایران در پیش است و بعد از آن‌همه رجز باید برای زوزه کشیدن آماده شوند و شاید هم کار یکی از نفوذی‌های خودمان بوده، برای این که نماز صبح مردم ایران قضا نشود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس