کد خبر 1656676
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
 بایدن: انتخاب ترامپ اشتباه است

بایدن خطاب به رای‌دهندگان مرد در آمریکا عنوان کرد، انتخاب ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی از سوی آنها یک اشتباه است.

به گزارش مشرق، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به رای‌دهندگان مرد آمریکایی که قصد رای دادن به ترامپ را در جریان رقابت‌های انتخاباتی ماه نوامبر در این کشور دارند، هشدار داده و اقدام آنها را یک اشتباه توصیف کرد.

به گزارش هیل، اظهار نظر بایدن در پاسخ به ادعای ترامپ مطرح شد که در اظهاراتی عنوان کرد که آمریکا به یک سطل زباله برای جهان تبدیل شده است.

طی هفته‌های اخیر بسیاری از مقامات و قانونگذاران دموکرات آمریکایی بازگشت احتمالی ترامپ به قدرت را محکوم کرده‌اند و منتقدانش او را فردی با افکار فاشیستی توصیف کرده‌اند.

با این حال، علیرغم انتقادات گسترده علیه ترامپ وی همچنین بهترین موقعیت را در نظرسنجی‌های انتخاباتی آمریکا داشته و جایگاه بالاتری را نسبت به کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات و معاون رئیس‌جمهور آمریکا به دست آورده است.

میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان یک سخنرانی در ایالت میشیگان برای حمایت از هریس، از رای‌دهندگان مرد خواست تا با حمایت از هریس مانع از پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور شوند و هشدار داد بازگشت دوباره وی می‌تواند جان زنان در آمریکا را به خطر بیندازد.

اظهارات میشل اوباما از آنجایی مطرح شده است که نتایج جدیدترین نظرسنجی‌های انجام گرفته شده نشان می‌دهد، شکاف جنسیتی میان جوانان حامی هریس و ترامپ در آمریکا بیش از دو برابر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس