رکورد استثنایی ستاره سنگین وزن کشتی ایران در آلبانی؛ ۴۱-۰

امیررضا معصومی ستاره جوان و آینده دار کشتی آزاد ایران رکورد بی نظیری را در رقابت های قهرمانی امیدهای جهان از خود بر جای گذشت.

به گزارش مشرق، امیررضا معصومی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران برای دومین مرتبه با شکست قاطع تمامی رقبای خود به مدال طلای رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در آلبانی دست یافت.
معصومی در این رقابت ها ۴ مبارزه برابر کشتی گیران هند، روسیه، آمریکا و بلغارستان داشت که در نهایت تمامی آن ها را با امتیاز عالی و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلای جهان شد.

معصومی در این مسابقات در مجموع ۴۱ امتیاز گرفت اما حتی یک امتیاز نیز به رقبای خود نداد تا رکورد بی نظیری را از خود بر جای بگذارد.

دارنده ۲ مدال طلای جوانان جهان و ۲ طلای امیدهای جهان، در مبارزه نخست خود ۱۰ بر صفر کومار آنیروده از هند را برد، سپس ۱۰ بر صفر عبدالله کوربانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و در سومین‌ مبارزه نیز مقابل لوکاس استوددارد از آمریکا ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

وی در مبارزه فینال نیز برابر آلن خوبولوف از بلغارستان ۱۱ بر صفر به برتری رسید و مقتدرانه صاحب مدال طلا شد تا رکورد کم نظیری را در سنگین وزن از خود برجای گذارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس