کد خبر 1656897
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
اختر: کاکوتا فرقی با کارمندان باشگاه استقلال ندارد!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وضعیت حاکم بر این تیم گفت بازیکن کنگویی آبی‌پوشان هیچ تفاوتی با کارمندان باشگاه استقلال ندارد، چون به مانند آنها نمی‌تواند بازی کند.

به گزارش مشرق، ادموند اختر درباره شکست استقلال برابر خیبر خرم‌آباد گفت: استقلال آنقدر بد نتیجه گرفته است که حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند و دیگر تغییر مربی هم تأثیرگذار نیست. استقلال تا اینجای فصل سه سرمربی داشته و اتفاق مثبتی رخ نداده است، در ضمن بازیکنان و مدیریت هم مقصر هستند. متأسفانه تیم خوب بسته نشده است و دود این اتفاقات و شکست‌ها به چشم هواداران می‌رود، این در حالی است که امسال استقلال به هلدینگ واگذار شده و به قول خودشان دیگر مشکل مالی هم وجود ندارد. ای کاش استقلال را دوباره به وزارت ورزش بدهند، چون در آن زمان تیم بهتر نتیجه می‌گرفت.

وی با بیان اینکه استقلال با این وضعیت نیازی به سرمربی ندارد، تأکید کرد: شرایط استقلال طوری است که مربی کارنامه‌دار یا بدون کارنامه در این شرایط به درد تیم نمی‌خورد. من نمی‌دانم چه کسانی موسیمانه را به ایران آورده‌اند، ولی سؤالم این است که آیا مربی اهل آفریقای جنوبی در حد مربی درجه دو و حتی درجه سه اروپا می‌شود؟! وقتی استقلال کمیته فنی و کمیته نقل‌وانتقالات نداشته باشد، نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید.

اختر با اشاره به انتقادهای موسیمانه از بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: سرمربی استقلال به بازیکنی حمله کرده که قراردادش ۶۰ میلیارد است و ۳۵ میلیارد هم در ابتدای فصل گرفته است، او نمی‌داند وقتی به بازیکنان حمله می‌کند همان‌ها می‌توانند کاری کنند که او تا دو هفته دیگر از استقلال برود. شما دیدید که حسینی چگونه علیه مدیریت استقلال صحبت کرد، اما بعد از یک بازی محرومیت برگشت. هیچ کجای دنیا حتی اگر حرف بازیکن هم درست باشد چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. دید در نهایت هم جلسه گذاشتند و حسینی دوباره برگشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا استقلال برای این فصل آینده روشنی خواهد داشت، گفت: ۹ هفته از بازی‌ها گذشته و استقلال ۱۰ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. با ادامه این وضعیت فصل برای استقلال از دست خواهد رفت. ریشه این مشکلات به ابتدای فصل برمی‌گردد که کادر فنی با مدیریت مشکل داشت. وقتی سرمربی می‌خواهد حتی تدارکاتچی، مدیر رسانه و ... را خودش انتخاب کند در نهایت این اجازه هم به او داده می‌شود که به مدیریت هم حمله کند.

اختر با انتقاد از نحوه تیم بستن در استقلال افزود: اگر کمیته نقل‌وانتقالات و کمیته فنی وجود داشت با چنین وضعیتی مواجه نمی‌شدیم. کاکوتا ۵۰ میلیارد از استقلال گرفته است، ولی هیچ فرقی با کارمندان باشگاه استقلال که ۲۰ میلیون تومان می‌گیرند ندارد، چون کارمندان هم مثل او نمی‌توانند بازی کنند! مگر استقلال جای بازیکن ناآماده است که او را جذب کرده و مدت‌ها صبر کنیم تا آماده شود؟! واقعا بین آرمان رمضانی و بلانکو چقدر تفاوت وجود دارد؟ آیا بیشتر از ۱۰ یا ۲۰ درصد است؟ آن وقت بلانکو ۴۰ یا ۶۰ میلیارد می‌گیرد، ولی رمضانی ۱۰ میلیارد! یا مثلاً بین اندونگ و بازیکن کناری او چقدر فرق وجود دارد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه مدیران استقلال می‌توانستند به سهراب بختیاری‌زاده زمان بدهند، گفت: سهراب بسیار باشخصیت است، ولی متأسفانه او را هم سوزاندند. استقلال می‌توانست تا نیم‌فصل به این مربی زمان بدهد و اگر هم دنبال مربی خارجی می‌رفت، می‌توانست در آن مقطع حتی مربی بهتری بیاورد. الان اگر تیم نتیجه نگیرد، موسیمانه می‌گوید من تیم را نبستم و اگر هم نتیجه بگیرد می‌گوید کار من بود. او در همین شروع کار به بازیکنان حمله می‌کند ولی نمی‌داند در فوتبال ایران، بازیکن می‌تواند مربی عوض کند. مگر بازیکنان تیم ملی اسکوچیچ را عوض نکردند و به جای او کی‌روش آمد که ۱۰ سال هیچ سودی برای فوتبال ما نداشت؟! حالا موسیمانه که اسمش در کتاب موش و گربه هم نیست، خیلی راحت می‌تواند جایگاهش را از دست بدهد! آنهایی که موسیمانه را به استقلال آوردند، به او یاد بدهند که علیه بازیکن صحبت نکند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    1 1
    ای کاش استقلال را دوباره به وزارت ورزش بدهند، چون در آن زمان تیم بهتر نتیجه می‌گرفت. این حرف یعنی اینکه وزیر استقلالی بوده نه پرسپولیسی
  • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 0
    طبق فرمایشات شما الان باید بازیکنی که ۹۰ میلیارد گرفته نباید گفت بالای چشمت ابرو هست،چون کودتا میکنه؟!عجب اینم از پیشکسوتان باتجربه، ازین بهتر نبود برای مصاحبه یا شما هم ایستگاه استقلال رو گرفتین دارین حال میکنین ازین صحبت ها
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 0
    با این پیشکسوتان بی بخار وضع استقلال بدتر از این میشه. کسی نیست با مافیای لنگ مقابله کنه و تیم را از چنگ آنها دربیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس