بیانیه حزب‌‌الله لبنان در تمجید از عملیات گلیلوت

حزب‌الله لبنان ضمن تمجید از عملیات استشهادی علیه پایگاه گلیلوت، آن را پاسخی طبیعی به اشغالگری و جنایات صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش مشرق؛ حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، عملیات قهرمانانه امروز در گلیلوت واقع در شمال تل‌آویو علیه نظامیان اسرائیلی یگان ۸۲۰۰ را به ملت مظلوم فلسطین و مقاومت آنها و نیز خانواده مجری این عملیات استشهادی تبریک و تهنیت گفت.

در این بیانیه آمده است که این عملیات و عملیات‌های مشابه آن به هر شکل ممکن، بیانگر اراده و توانایی این ملت و پاسخی واقعی و طبیعی در برابر اشغالگری، تجاوز و جنایت اسرائیلی‌ها است.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد که اطمینان دارد، ملت‌های فلسطین و لبنان و سایر مردم منطقه و جنبش‌های مقاومت، امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند و راه مقاومت و جهاد تا رسیدن به پیروزی و نابودی کابوس اشغالگری ادامه خواهند داد.

رسانه‌های اسرائیلی ساعتی پیش اعلام کردند که یک دستگاه کامیون ده‌ها نظامی اسرائیلی را در ایستگاه اتوبوس در نزدیکی تقاطع گلیلوت در شمال تل‌آویو و در نزدیکی مقر موساد و یگان ۸۲۰۰، زیر گرفته که طی آن تا این لحظه ۵ نظامی کشته شده و ۵۰ نظامی دیگر نیز زخمی شدند و حال ده نفر از آنها وخیم گزارش می‌شود.

به اعلام رسانه‌های عبری، مجری این عملیات نیز پس از زیرگیری نظامیان صهیونیست، از کامیون پیاده شد و تلاش کرد جان شمار بیشتری از نظامیان صهیونیست را بگیرد و در نهایت نیز به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

پایگاه گلیلوت مهم‌ترین پایگاه اطلاعاتی اسرائیل است که مرکز فعالیت‌ دوایر اطلاعاتی و جاسوسی مهم ارتش اشغالگر است. مقر مرکزی دایره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل-- امان (بزرگ‌ترین آژانس اطلاعاتی اشغالگران)، مقر مرکزی واحدهای مهمی مانند واحد ۸۲۰۰ مسئول هوش سیگنالی (SIGNIT) و سایبری و واحد ۹۹۰۰ مسئول هوش بصری (VISINT) در این پایگاه قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس