کد خبر 1657013
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
برنامه‌ریزی هریس برای برگزاری آخرین سخنرانی انتخاباتی‌اش

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا از ایران خواست که پاسخ تجاوز رژیم صهیونیستی به برخی از نقاط در خاک کشور را ندهد.

به گزارش مشرق، هریس نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در مورد تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران، درخواست کرد: ایران پاسخ ندهد، این یک اشتباه خواهد بود. ما آماده دفاع از اسرائیل هستیم همانطور که قبلا بودیم.

او در گفتگو با برنامه «فیس نیشن» شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد که باید کاهش تنش در منطقه اتفاق بیافتد و آمریکا در حال کار در این راستا از طریق کانال‌های دیپلماتیک و سایر کانال‌ها است.

مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح درباره تجاوز نظامی بامداد شنبه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هواپیماهای دشمن صهیونی با استفاده از فضای در اختیار ارتش تروریستی آمریکا در عراق در یکصدکیلومتری مرزهای ایران و از راه دور، تعدادی موشک دور بردِ هواپایه که دارای سر جنگی بسیار سبک به سمت برخی از رادارهای مرزی در ۳ استان پرتاب کردند.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص اقدامات وزارت امور خارجه برای پیگیری تجاوز رژیم صهیونیستی بیان کرد: در نامه‌ای به سازمان ملل درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم.

وزیر امور خارجه ایران در خصوص اقدامات وزارت امور خارجه نسبت به این تجاوز آشکار گفت: دیشب نامه‌ای را برای دبیرکل سازمان ملل نوشتیم و این تعرض و تهاجم علیه خاک ایران را محکوم کردیم و همین طور درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس