نیش افعی‌ها پادزهر داشت/ پسر ترک بانوی‌پیر را نجات داد

دربی ایتالیا پرگل و جذاب بود و در نهایت با تساوی ۴-۴ اینتر و یوونتوس خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، تیم‌های اینترمیلان و یوونتوس امشب از هفته نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۴-۴ خاتمه یافت.

فیلم/ خلاصه بازی اینتر ۴ - ۴ یوونتوس

پیوتر زیلینسکی در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی گل اول اینتر را به ثمر رساند اما پنج دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۲۰ دوشان ولاهوویچ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۲۷ این بار یوونتوس پیش افتاد و تیموتی وئا گل دوم بانوی پیر را به نام خود ثبت کرد. بعد از گل دوم یووه اینتر میزان یکپارچه حمله شد و هنریخ میخیتاریان در دقیقه ۳۵ گل تساوی را برای یووه به ثمر رساند و در دقیقه ۳۷ پیوتر زیلینسکی از روی نقطه پنالتی موفق به دبل گلزنی و سومین گل افعی‌ها شد تا تیم سیمئونه اینزاگی برنده نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم باز هم اینتری‌ها به گل رسیدند و دنزل دامفریس با گل چهارم در دقیقه ۵۳ اختلاف را با یوونتوس به دو گل رساند. در ادامه کنان ییلدیز در دقیقه ۷۱ موفق شد گل سوم یوونتوس را به ثمر برساند تا یووه‌ای‌ها برای فرار از شکست امیدوار شوند. همین پسر جوان ترک در دقیقه ۸۲ گل دوم خودش و چهارم تیمش را زد تا یووه از شکست فرار کند.

به این ترتیب یوونتوس که تا قبل از این بازی تنها تیم بدون شکست سری آ بود، باز هم مغلوب نشد.

اینتر با این تساوی ۱۸ امتیازی شد تا فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند. یوونتوس هم با ۱۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

مهدی طارمی در این بازی نیمکت‌نشین بود و فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس