مصاف تیلور-سعدالله‌یف در راند اول؛ حریف قاسم‌پور عوض شد

بعد از قرعه‌کشی دوباره وزن ۹۲ کیلوگرم، تیلور و سعدالله‎‌یف که پیش از این در مراحل پایانی باید با هم کشتی می‌گرفتند، حالا در همان مبارزه اول در آلبانی رودررو خواهند شد تا هیجان‌انگیزترین مصاف مسابقات جهانی آلبانی رقم بخورد.

به گزارش مشرق، با وجود قرعه‌کشی قبلی که کامران قاسم‌پور باید در دور اول با حریفی از هند کشتی گرفته و در دور دوم نیز به مصاف برنده کشتی‌گیران لتونی و آلبانی می‌رفت، قرعه‌کشی این وزن به دلیل آنچه اشتباه اتحادیه جهانی در سیدبندی عنوان شد، باطل شده و بار دیگر قرعه‌کشی صورت گرفت.

در قرعه‌کشی قبلی، دیوید تیلور و عبدالرشید سعدالله‌یف در یک سمت گروه و کامران قاسم‌پور در سمت دیگر بودند که برنده کشتی‌گیران آمریکایی و روسی، در فینال با قاسم‌پور رودررو می‌شدند. حالا با لحاظ کردن سیدبندی، مصاف تیلور و سعدالله‌یف در همان راند اول خواهد بود.

چیزی که هیجان مسابقات را در نقطه شروع به اوج خواهد خواهد رساند و کامران قاسم‌پور هم در همان سمت گروه قرار دارد. در واقع یک نفر از جمع سه کشتی‌گیر برتر این وزن، فینالیست خواهد شد و از سمت دیگر یک کشتی‌گیر به راحتی و از مسیری هموار، فینالیست خواهد شد.

قاسم‌پور دور اول با ایشیگوروی ژاپنی مبارزه می‌کند و بعد از آن نیز به مصاف آکتورک از ترکیه خواهد رفت، او در نیمه‌نهایی احتمالا با برنده عبدالرشید سعدالله‌یف و دیوید تیلور مبارزه خواهد کرد.

قرعه مسابقات جهانی کشتی تغییر کرد/ قاسمپور با مدعیان ۹۲ کیلوگرم در یک گروه؛ مصاف تیلور-سعداله‌یف در راند اول

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هم به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف گئورگی توخادزه از گرجستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با برنده مبارزه میان مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه روبرو خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر شرکت کرده اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان یورگن یوکو از آلبانی و داستان کادیروف از قرقیزستان پیکار می کند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، محمدرضا گرایی در دور اول به مصاف بنیامین پیک از آمریکا می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد با برنده دیدار میان ماتئوس برناتک از لهستان و دومنیک اتلینگر از کرواسی کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، محمدعلی گرایی در دور نخست با روهیت داهیا از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف میهایل برادو از مولداوی می رود.

رقابت های جهانی کشتی فرنگی اوزان غیر المپیکی روزهای ۷ و ۸ آبان ماه در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار می شود.

نتایج قرعه‌کشی آزاد به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رضا مومنی در دور اول به مصاف بشیر علیلی از مقدونیه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده کشتی میان اندریو آودیلی از آلبانی و نیلس لیوترت از سوئیس مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۵ شرکت کننده دارد، سینا خلیلی در دور اول با نیورگان اسکریبین از بلاروس مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف علی بک عثمان اف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۳ نفر حضور دارند، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آلناس امیروس از لتونی می رود. وی در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد با برنده کشتی میان موراد کورماگمدوف از جارستان و نان کائو از چین مصاف خواهد داد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۹ شرکت کننده دارد، کامران قاسم پور در دور اول با تاکاهاشی ایشیگورو از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف فیض اله آکتورک از ترکیه می رود. عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه و دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در گروه قاسم پور حضور دارند و احتمال برخورد برنده این کشتی گیران در مرحله نیمه نهایی با قاسم پور وجود دارد.

رقابت‌های کشتی آزاد اوزان غیر المپیکی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس